Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:37:24 GMT

پنج روستای بخش مرکزی اهواز انتخابات برگزار نکردند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۱۷۹

پنج روستای بخش مرکزی اهواز انتخابات برگزار نکردند

علی بلمچی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: در صورتی که تعداد نامزدها به اندازه تعداد کرسی ها باشد (سه نفر) انتخابات در آن روستا برگزار نخواهد شد.
وی افزود: روستای حلاف ۲ به دلیل نداشتن نامزد انتخاباتی، روستای سید عامر به دلیل ردصلاحیت برخی نامزدها و روستاهای سید طاهر فاضلی، چبسه کوچک و سیدسلمان به دلیل نرسیدن نامزدها به حدنصاب، انتخابات شوراهای روستایی را برگزار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلمچی اضافه کرد: در این روستاها دهیار توسط شورای بخش تعیین خواهد شد.
بر اساس این گزارش، نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان پیش از این گفته بود: ثبت نام داوطلبان در حدود ۴۷ روستا به حد نصاب نرسیده که دلیل آن عشایری بودن و یا مسایل داخلی روستاییان بوده است.
بخش مرکزی اهواز یکی از سه بخشی تابعه شهرستان اهواز و مشتمل بر دو دهستان لامی و الهایی در دو مسیر تصفیه شکر و جاده اندیمشک-الهایی و همچنین شهر الهایی است. مجموعا ۶۷ روستا در این بخش واقع شده است . جمعیت ساکن دربخش مرکزی اهواز بیش از ۴۰ هزار نفر است و شغل اصلی ساکنان این بخش کشاورزی و دامپروری است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز به صورت همزمان در حال برگزاری است.
این دوره از انتخابات در ۸۷ نقطه شهری برای ۴۷۹ کرسی شورای اسلامی شهر در خوزستان برگزار می‌شود؛
انتخابات شوراهای روستایی در ۲ هزار و ۲۲۴ نقطه روستایی برای تعیین تکلیف ۶ هزار و ۹۳۸ کرسی خواهد بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • دو روی سکه باران در ایلام
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد