Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:16:28 GMT

فرماندار مشهد بر سرعت عمل مسوولان رای‌گیری تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۲۰۳

فرماندار مشهد بر سرعت عمل مسوولان رای‌گیری تاکید کرد

سید محمدرضا هاشمی با حضور سرزده در شعبه ۸۶۲ مسجد المهدی واقع در خیابان امام خمینی مشهد نیز با شهروندان حاضر در این مکان که منتظر انداختن رای خود به صندوق انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری بودند با آنها گفتگو کرد. 
یکی از این شهروندان مشهدی به فرماندار گفت: از ۱۰ دقیقه پیش در این مکان حضور یافته و در صف دیگر همشهریهای مشهدی منتظر فرارسیدن نوبتم برای رای‌دادن هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باقر عباسپور افزود: امروز موعد حضور حداکثری و کوبنده ملت ایران برای نشان دادن پشتیبانی یکپارچه از نظام جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است تا دشمنان کشورمان ناامید و مستاصل شوند. 

هزار و ۸۹۲ صندوق اخذ رای در شهرستان مشهد مشغول دریافت آرا مردم هستند. هزار و ۵۱۵ شعبه از این تعداد در شهر مشهد فعالیت دارند.   

۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت دارند. 

سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رقابت برای تعیین یک نماینده باقیمانده این استان در آن مجلس بالادستی هستند. 

انتخابات سه‌گانه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری با فعالیت پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای در  ۸۷ شهر و دو  هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی در حال برگزاری است.

چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی مشهد استانداری خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس