Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نشریه پولیتیکو گزارش داد که کاخ سفید بسته کمک نظامی به اوکراین را با ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار که شامل تسلیحات مرگبار می‌شود، مسدود کرده است.

این نشریه در ادامه گزارش خود به نقل از افراد آگاه می‌افزاید که موارد کلیدی که برای این بسته در نظر گرفته می‌شود شامل سامانه‌های پدافند هوایی کوتاه برد، تسلیحات کوچک و تسلیحات ضد تانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در سال میلادی جاری ایالات متحده دو بسته کمک مالی به اوکراین را با ارزشی بالغ بر ۲۷۵ میلیون دلار تصویب کرده است. از زمان پیوستن شبه جزیره کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴، ایالات متحده حدود ۲.۵ میلیارد دلار در قالب کمک مالی به اوکراین از جمله موشک‌های ضد تانک «جاولین» و پهپادهای بدون سرنشین اعطا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاخ سفید کمک نظامی اکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ویولا آمهرد» (Viola Amherd) رئیس جمهور سوئیس امروز یکشنبه اعلام کرد که کشورش به اوکراین تسلیحات عرضه نخواهد کرد؛ زیرا قانون وضعیت اضطراری در این مورد اعمال نمی شود.

رئیس جمهور سوئیس در مصاحبه با روزنامه «بلیک» (Blick) در این ارتباط گفت: قانون وضعیت اضطراری مطرح نشده است. حق وضعیت اضطراری فقط در مواقع ضروری مانند بحران کووید- ۱۹ قابل استناد است.

«ویولا آمهرد» در این خصوص ادامه داد: پارلمان در حال حاضر در حال بررسی اصلاحیه قانون تجهیزات نظامی است.

به گزارش اسپوتنیک، این در حالیست که مسکو بارها نسبت به ارسال تدارکات نظامی به کی یف هشدار داده و تاکید کرده است که این تدارکات تنها به درگیری ها دامن می زند و هیچ شانسی برای تأثیرگذاری بر نتیجه مستقیم عملیات نظامی ویژه روسیه ندارد.

کد خبر 6097507

دیگر خبرها

  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • کاخ سفید: اوکراین آماده حمله روسیه در تابستان است
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو