Web Analytics Made Easy - Statcounter

​کوچکی‌نژاد با بیان اینکه میزان مشارکت مردم گیلان در انتخابات به بیش از یک میلیون نفر رسیده است گفت: به احتمال فراوان نتایج انتخابات شوراها در شهر رشت تا ساعت ۱۲ یا یک فردا مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی‌نژاد» امروز(جمعه 28 خرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور مردم استان گیلان در پای صندوق‌های رأی ابراز داشت: این حضور پرشور دل همه مومنان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد و  واقعا مشارکت مردم در انتخابات امسال تا به این جا قابل تحسین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام ضمن درخواست از همه مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات در ساعات پایانی تصریح کرد: در اینجا لازم می‌دانم از تمام آن‌هایی که هنوز رأی نداده‌اند دعوت کنم که حتما به پای صندوق رای آمده و شرکت کنند زیرا انتخاب حق آنان است و به موجب آن مشکلاتی که دشمنان در برابر نظام قرار دادند، رفع می‌شود.

 

کوچکی‌نژاد در بحث اینکه اولین وظیفه افرادی که اسمشان از‌ صندوق‌های رأی به عنوان رئیس جمهور و یا شوراهای اسلامی بیرون می‌آید چیست اذعان کرد: مروم با رای خود در حقیقت به ما پیامی می‌دهند از طرفی مردم در تمام صحنه‌هایی که نظام به حمایت نیاز داشته حضور یافته‌اند و تمام موفقیت‌های ما از پشتیبانی و مشارکت آنان نشأت گرفته است.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه کشور تلاش رسانه‌های دشمن و معاند و بمباران شدید تبلیغاتی آنان برای دلسرد کردن مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دشمن همه کار کرد تا مردم به پای صندوق‌های رای نروند اما می‌بینیم که فقط در همین گیلان و تا به اینجای کار تعداد مشارکت کنندگان در انتخابات از یک میلیون رای عبور کرد و یک حرکت بزرگ در استان شکل گرفت.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حدود یک ساعت دیگر تا پایان اخذ رأی باقی مانده است یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که بیایند و  مشارکت خود را در انتخابات بالا ببرند زیرا پیام مردم در رای آن‌ها تجلی پیدا می‌کند و انتظار داریم رییس جمهور آینده ما هم به آنان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: نزدیک به 300 کاندیدای شورای اسلامی شهر در رشت داشتیم بنابراین شمارش آرا نزدیک به 48 ساعت طول می‌کشد تا مشخص شود اما با توجه به سیستم‌هایی که نصب شد به احتمال فراوان نتایج انتخابات شوراها در شهر رشت تا ساعت 12 یا یک فردا مشخص می‌شود.

 

وی در پایان لزوم کارآمدتر شدن شوراهای شهر و روستا و انتخاب شهرداران متخصص را هم به عنوان یکی از وظایف شوراها متذکر شد و خاطرنشان کرد: روند شمارش آراء و اعلام نتایج آن به غیر از شهر رشت در شهرهای دیگر استان گیلان مانند شهر انزلی، تالش و لاهیجان کمی طول می‌کشد و احتمالا نتایج تا فردا غروب مشخص خواهد شد.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت حداکثری در انتخابات انتخابات در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران