Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تهامی مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال گفت: اتفاقی که در بازی‌های مرحله اول جام جهانی برای تیم ملی رخ داد نباید در مرحله بعدی تکرار شود و ما از حالا باید خودمان را آماده بازی‌ با تیم‌های قوی‌تر آسیا بکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تهامی مهاجم پیشین تیم ملی گفت: چرا باید آن اتفاقات برای تیم ملی رخ می داد که بازی با بحرین و عراق آنطور برایمان پر استرس باشد؟ متاسفانه مسئولان وقت فدراسیون با آوردن ویلموتس کاری با تیم ملی کردند که باورنکردنی بود و نزدیک بود به قیمت حذف از جام جهانی برایمان تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی خواهم به گذشته برگردم اما بهتر است که از حالا خودمان را آماده بازی‌های شهریور ماه در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی کنیم چرا که در آنجا تیم‌هایی چون ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و... منتظر ما هستند و دیگر مثل بازی های دوره اول نیست که بخواهیم با آن شرایط صعود کنیم.

مهاجم اسبق استقلال تهران در خصوص رویارویی این تیم در جام حذفی با پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی مربی باهوشی است شاید در لیگ ما بازی را به پرسپولیس باختیم اما مطمئن باشید که فرهاد برای بازی در جام حذفی شرایط بهتری را در استقلال رقم می زند و در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم و پرسپولیس را شکست دهیم.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس