Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  برابوس در یکی از جدیدترین پروژه های خود بازهم سراغ شاسی بلندهای مرسدس رفته تا یک موشک زمینی با نام کامل برابوس 900 راکت ادیشن را معرفی کند. البته پیش از این نیز یک مرسدس با نام راکت 900 از مجموعه برابوس معرفی شده که آن پروژه مربوط به سدان آ ام گ جی تی63 اس بوده و اینجا بدان پرداختیم.

اما راکت 900 جدید براساس G63 توسعه یافته و در نوع خود یک تولید محدود محسوب می شود زیرا فقط 25 دستگاه از آن تحویل مشتریان خواهد شد و برچسب قیمت 681 هزار دلاری را همراه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به مشخصات پیشرانه این هیولای آلمانی داشته باشیم باید به تپنده 8 سیلندر توربودوقلو 4.5 لیتری با 900 اسب بخار خروجی و گشتاور 1250 نیوتن متر اشاره کنیم که البته بیشینه گشتاور بطور الکترونیکی روی 1050 نیوتن متر محدود شده است تا از سلامت پیشرانه محافظت شود.

خودرو طی 37 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت بازهم بطور الکترونیکی روی 280 کیلومتر برساعت محدود شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد 24 اینچی هستند.

گفتنی است: در صنعت تیونینگ برخی نام ها آنقدر بزرگ هستند که نشان یا بهتر بگوئیم امضا آنها روی یک خودرو موجب می شود تا عملا برند اصلی تحت اثر کیفیت کار و خلاقیت تیونر قرار گرفته و نام مرکز تیونینگ جایگزین برند اصلی شود!

یکی از نمونه های برجسته در رابطه با آنچه که طرح شد؛ کمپانی آلمانی برابوس است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است. جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود. اینجا تیونینگ فاصله بسیار زیادی با تغییراتی مانند کاهش ارتفاع یا افزایش صدای خروجی از اگزوزها دارد!

شرکت برابوس در سال 1977 میلادی توسط کلاوس براکمان و بودو بوشمان(Buschmann) تاسیس شد. نام شرکت نیز ترکیبی از سه حرف اول نام خانوادگی موسسان آن است. دفتر مرکزی آن نیز در شهر بتتروپ قرار دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!

آرون بروکس در مصاحبه جدید خود از ایرانی‌ها درخواست جالبی کرد.

طرفداری | آرون بروکس نماینده آمریکا در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 است.

آرون بروکس فردی است که موفق به شکست دیوید تیلور در انتخابی کشتی آمریکا شد. بروکس، پدیده 23 ساله کشتی آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی را انجام داده است. 

آرون بروکس که در مورد حمله ایرانیان به صفحه اینستاگرام دیوید تیلور پس از شکست حسن یزدانی شنیده بود، به این موضوع نگاهی کنایه‌آمیز داشت و گفت:

کشتی‌دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید.

بروکس در مورد رقبای خود (یزدانی و قاسم‌پور) گفت:

من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند، مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم موفق باشید!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان