Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:16:25 GMT

رأی‌گیری انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۷۱۲

رأی‌گیری انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مدت زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۰ خود اعلام کرد: بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به آگاهی مردم شریف ایران و همه عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رأی می‌رساند: با توجه به اینکه ساعت ۲۴ جمعه ۲۸ خردادماه مهلت اخذ رأی به پایان رسیده است بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا شعب اخذ رأی شهرهایی که دارای مراجعه کننده هستند می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲ بامداد به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر شعب در صورت اتمام رأی گیری نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.

درخواست نماینده رئیسی برای تمدید رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد

نماینده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار تمدید مدت زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد شد.
نماینده سید ابراهیم رئیسی در نامه‌‌ای خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، نوشت: نظر به استقبال کم نظیر هموطنان عزیز جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، خواهشمند است دستور فرمایید فرآیند اخذ رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شود.

محسن رضایی خواستار تمدید ۲ ساعته زمان رأی‌گیری شد

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار توییتی خواهان تمدید مدت زمان رأی گیری تا ۲ ساعت دیگر شد.
محسن رضایی با انتشار توییتی درباره تمدید مدت زمان رأی گیری، تاکید کرد: با توجه به تقاضای اقشار مختلف مردم به ویژه هموطنان عزیز در بعضی مناطق روستایی و شهرهای کوچک، از وزارت کشور می‌خواهم در صورت امکان ساعت رأی گیری را به مدت ۲ ساعت دیگر تمدید کند تا همه علاقه مندان به تعیین سرنوشت کشور، امکان مشارکت در انتخابات را داشته باشند.

قاضی‌زاده هاشمی: درخواست تمدید زمان رای‌گیری را دارم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواستار تمدید زمان اخذ رای شد.
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: گزارش‌های متعدد مردمی حاکی از استقبال گسترده مردم به مشارکت حداکثری و ازدحام در شعب اخذ رای در سراسر کشور است. از وزیر کشور تقاضای تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد را دارم.

درخواست ستاد همتی برای تمدید زمان اخذ رای

ستاد عبدالناصر همتی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وزیر کشور درخواست کرد ساعت رای تا ۲ بامداد تمدید شود.
در متن درخواست ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی به وزیر کشور آمده است:
احتراما به استحضار می‌رساند شرایط حاکم بر فضای سلامت و بهداشت جامعه از حیث شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دقیق و کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص حفظ فاصله گذاری اجتماعی از یک سو و گرمای طاقت فرسای هوا طی روز جاری از سوی دیگر سبب شده تا قابل توجهی از واجدین رای دهنده مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نمایند و همین امر موجب ازدحام شدید مردم در شعب اخذ رای شده است لذا با عنایت به مراتب مذکور و با لحاظ حفظ حقوق عامه مردم خواهشمند است تا ساعت ۲ بامداد ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ امکان اخذ رای برای تمامی افرادی که به حوزه‌های انتخاباتی مراجعه می‌نمایند فراهم گردد و در صورت افزایش میزان مراجعات نیز نسبت به تمدید مهلت مذکور اقدام نمایند تا هیچ گونه حقی از واجدین شرایط تضییع نگردد. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد انتخابات ریاست جمهوری مدت زمان رأی گیری ۲ بامداد تمدید ستاد انتخابات تمدید زمان وزیر کشور اخذ رأی اخذ رای شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

تاکنون ۱۰ حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه، نیم سکه ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه و تمام سکه ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه بوده است.

یازدهمین حراج سکه نیز از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله ایران توجه داشته باشند.

متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز ، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

کد خبر 849303 برچسب‌ها خبر مهم سکه - قیمت مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز