Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کاشان با بیان اینکه فرآیند اخذ رای در کاشان پایان یافت، گفت: اخذ رای در شعب دارای مراجعه‌کننده ادامه دارد. - اخبار استانها -

علی اکبر مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشانضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه مردم کاشان در حماسه حضور و پای صندوق رای اظهار داشت: ساعت 24 بامداد رای‌گیری در شعب اخذ رای در کاشان پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه درب شعب اخذ رای در شهرستان کاشان برابر ابلاغیه بسته شده است، افزود: مسئولان اجرایی در شعب اخذ رایی که هنوز مراجعه کننده داخل شعب هستند موظف هستند تا آراء آنان را اخذ کنند. 

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه شعب اخذ رای از ساعت هفت صبح 28 خرداد آغاز به کار کرد، ابراز داشت: 281 صندوق اخذ آرا در سطح شهرستان پیش‌بینی شد که از این بین 263 صندوق ثابت و 18 صندوق سیار بود. 

مشارکت ‌کهگیلویه و بویراحمد به 55 درصد رسید / ‌نتیجه نهایی انتخابات ظهر شنبه اعلام می‌شودشمارش آرا در برخی از شعب اخذ رای استان کرمان آغاز شد / مشارکت 60 درصدی مردم در انتخابات 1400روند سالم انتخابات در شهرستان ملارد برقرار است

وی با اشاره به اینکه برای شهر کاشان و بخش مرکزی 222 صندوق پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: از این میان 214 صندوق ثابت و هشت صندوق سیار در نظر گرفته شده بود. 

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان افزود: برای بخش‌های نیاسر، قمصر و برزک به ترتیب 22، 13 و 14 صندوق ثابت و در مجموع 10 صندوق سیار نیز تعبیه شده است و 320هزار برگه تعرفه رای نیز در نظر گرفته شده بود. 

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعب اخذ رای اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر