Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:53:03 GMT

نبرد حیثیتی یورو ۲۰۲۰ برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۰۹۹

نبرد حیثیتی یورو ۲۰۲۰ برنده نداشت

در آخرین بازی هفتمین شب از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی اسکاتلند و انگلیس به کسب یک امتیاز بسنده کردند.

به گزارش مشرق، در دومین بازی گروه D یورو ۲۰۲۰ در دور دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها، شب گذشته (جمعه) تیم‌های ملی اسکاتلند و انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که یکی از کم حادثه‌ترین بازی‌های جام شانزدهم بود، انگلیس نسبت به همسایه خود عملکرد نسبتاً بهتری داشت و مسلط‌تر نشان داد هرچند که دو تیم کم و بیش در تعداد موقعیت‌های گلزنی و شوت به سمت چارچوب دروازه حریف برابر بودند.

انگلیس اگرچه موقعیت‌های بهتری برای گلزنی خلق کرد، اما دقت ناکافی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر سبب شد که تیم ساوت‌گیت در گشودن دروازه حریفش ناکام بماند و به این ترتیب بیست‌وششمین بازی در یکصدوپانزدهمین تقابل دو تیم بریتانیایی در طول تاریخ رقم خورد.

با این نتیجه انگلیس که در دور اول موفق به شکست کرواسی شده بود، چهار امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به جمهوری چک، در رده دوم قرار گرفت. اسکاتلند هم که در دور نخست رقابت‌ها به چک باخته بود با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کرواسی در قعر جدول قرار گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 تیم ملی اسکاتلند تیم ملی انگلیس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت