Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:51:06 GMT

آغاز شمارش آرای حوزه‌های روستایی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۱۴۱

آغاز شمارش آرای حوزه‌های روستایی قزوین

ایسنا/قزوین دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به تمام شدن حضور مردم در روستاها، شمارش آرا در تمام حوزه‌های روستایی قزوین آغاز شده است.

اسدالله حمزه‌ای بامداد شنبه ۲۹ خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه، تصریح کرد: با هماهنگی هیئت نظارت مرکزی شورای شهر و روستا، از ساعت ۲۳ جمعه ۲۸ خرداد شمارش آرا در روستاهایی که مراجعه‌کننده نداشتند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رأی‌گیری در شهرها همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند تا ساعت ۲ بامداد به شعبه مراجعه کنند، با توجه به بررسی صورت گرفته تا ساعت ۲۳ جمعه ۲۸ خرداد میزان مشارکت در استان قزوین ۵۰.۶۸ درصد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ قزوين شوراهای ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود