Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@19:18:33 GMT

جلوه‌های ویژه انتخابات ۱۴۰۰ در اردبیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۳۰۲

جلوه‌های ویژه انتخابات ۱۴۰۰ در اردبیل+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مردم استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی حضور یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شعبات اخذ رای داوطلبان انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان اردبیل با داشتن شرایط ویژه گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی بهترین مکان برای سرمایه گذاری اقتصادی و بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه اردبیل ۷ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: تکلیف ۶ کرسی این استان در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته مشخص شد و در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه در این حوزه انتخابیه تمام تمهیدات برای برگزاری پرشور انتخابات مهیاست، تصریح کرد: ۱۸۵ هزار نفر در این حوزه انتخابیه حایز شرایط رای دادن هستند که امیدواریم روز جمعه با حضور پرشور مردم مغان شاهد برگزاری جشن سیاسی در این منطقه باشیم.

قاسمیان گفت: در حال حاضر هیچ نقصانی در برگزاری انتخابات در این حوزه وجود ندارد و ما برای برقراری امنیت بیشتر انتخابات تلاش کردیم تا با رفع دغدغه های نامزدها و طرفداران آنها زمینه حضور مردم با بالاترین اعتماد را در این رقابت ها فراهم کنیم.

وی از افزایش تعداد ناظران و بازرسان انتخابات در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز خبر داد و تصریح کرد: حتی پیش بینی کردیم نماینده نامزدها از اول تا آخر انتخابات در روز جمعه ۲۱ اسفند پای صندوق رای حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تمام اقلام انتخاباتی برای برگزاری سالم و متقن انتخابات در شمال استان اردبیل مهیاست، گفت: ۶ هزار نفر نیز برای برگزاری این انتخابات سازماندهی شده اند و با ارائه آموزش های لازم هیچ نگرانی از بابت برگزاری پرشور انتخابات در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

کد خبر 6100381

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط رأی دادن هستند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت