Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در حالی که ساعات آخر انتخابات در حال گذر است اما حضور پرشور مردم ولایتمدار مردم در صحنه انتخابات شکوه پرعظمتی را رقم زده و علی‌رغم این که ساعت از ۱۲ شب گذشته همچنان مردم دسته دسته در صف انتخابات شعب اخذ رای هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  در حالی که ساعات آخر انتخابات در حال گذر است، اما حضور پرشور مردم ولایتمدار مردم در صحنه انتخابات شکوه پرعظمتی را رقم زده و علی‌رغم این که ساعت از 12 شب گذشته همچنان مردم دسته دسته در صف انتخابات شعب اخذ رای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اردبیل در انتخابات 1400 حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ انقلاب اسلامی سپری کرد که به‌یادماندنی خواهد شد و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد و این بار هم نقشه‌های شوم دشمنان کار به جایی نبرد.

عشق و ارادت مردم ولایتمدار و شهیدپرور مردم به نظام مقدس اسلامی و اهداف والای شهدای والامقام ستودنی است و مردم در ساعت صفر عاشقی هم از پیر و جوان گرفته تا رای اولی‌ها برای تعیین سرنوشت کشور در عرصه سرنوشت‌ساز کشور حضور پیدا کرده و می‌خواهند در آینده کشورشان سهیم باشند.

شمارش آرا در برخی از شعب اخذ رای استان کرمان آغاز شد / مشارکت 60 درصدی مردم در انتخابات 1400روند سالم انتخابات در شهرستان ملارد برقرار استبیش از 60 درصد از مردم استان خراسان شمالی در انتخابات 1400 مشارکت کردند

حضور پرشور مردم در این ساعات از زمان انتخابات برای تمام دنیا مثال‌زدنی است و فردا حماسه‌ای دیگر با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح و انقلابی در ایران اسلامی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/132/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم) ادعاهای تلویزیون آلمان درباره اتحاد ایران و روسیه (فیلم) واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)