Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری جمعه‌شب در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات این دوره، از جهات مختلف یک پیروزی کم‎‌نظیر برای ملت ایران به حساب می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این انتخابات رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های کثیف داخلی‌شان، تمام توان و تلاش خود را صرف کردند تا مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند برای اینکه نظام اسلامی مقبولیت مردمی خود را از دست داده و دیگر مشروعیت حاکمیت بر مردم را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علیرغم حرکت‌های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیر و مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هنوز مردم ما را نشناخته‌اند و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می‌جوشد.

حجت‌الاسلام طاهری دومین بعد اهمیت این انتخابات را اقتصادی عنوان کرد و افزود: چند سال گذشته را شاید بتوان سخت‌ترین دوران کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از حیث معیشتی دانست.

وی ادامه داد: ناکارآمدی مدیریتی مسئولان، در کنار فشارهای تحریمی بیگانگان و عوارض شیوع بیماری منحوس کرونا، سه ضلع مثلثی را تشکیل داد که معیشت مردم را در تنگنایی بی‌سابقه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: در این شرایط دشوار و انتظارات به حق مردم برای اقدام و تدبیر دولت، کمترین واکنش قانع کننده‌ای از سوی مدیران مدعی و البته سست و کم‌عمل دولتی دیده نمی‌شد و طبیعی است که مردم گلایه‎مند باشد و بخواهند این گله‌مندی را در رفتار خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای سوق دادن این دلخوری و گلایه‌مندی به سمت تحریم انتخابات، فتنه‌ای خبیثانه بود که با هدف ضربه زدن به اصل نظام، تدارک دیده شد، اما تیزبینی و هوشمندی مردم ایران و تعلّق و دلدادگی این ملت بصیر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، موجب شد که بتوانند بین آن مطالبات به‌حق و رفتار انتخاباتی خود تفکیک قائل شوند و به همه ناظرین بین المللی نشان دهند که بزرگواری و بلندنظری ایرانیان در جهان بی‌نظیر است و این ملت، لایق پرچمداری جریان حق در عالم هستند.

حجت‌الاسلام طاهری در تشریح بعد سیاسی این پدیده باعظمت به عنوان جهت سوم انتخابات گفت: بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی‌های پی در پی برخی داوطلبان ریاست جمهوری در مناظره‌ها و فضای مجازی، به‌صورت طبیعی باعث انزجار بخشی از جامعه که از اصول سیاست ماکیاولی رویگردانند خواهد شد و طبیعی است که این طیف، با دیدن این صحنه‌ها، عطای رأی دادن را به لقای آن ببخشند و از اصل انتخابات روی برگردانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: علیرغم دست یازیدن طیفی که تنها راه کسب قدرت را بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی به رقیب می‌دانستند مردم ما هوشیارانه و عاقلانه، خالی بودن دست آنها از کارنامه عملکرد موفق و برنامه مدوّن برای ریاست جمهوری را دریافتند و نشان دادند روش‌های اغواگرانه رسانه‌ای، تأثیری در بینش و عمق نگاه آنها ندارد و دست استادان نام‌آشنای جنگ روانی، پیش مردم فهیم ما رو شده و دوران فریب و غلبه سیاسی از طریق غیرواقع‌نمائی و قلب واقعیت‌ها در این سامان به سر آمده است.

حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: این پیروزی بزرگ، به مراتب بزرگ‌تر از نتیجه یک دوره انتخابات است؛ پیروزی گذر از دوران مهجوریت سیاسی و دست‌یابی به بلوغی بی‌نظیر در عرصه اجتماعی است. پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ ایران از این حیث، بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‌تر در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) است.

کد خبر 5238720

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر انتخابات 1400 محمد رضا طاهری اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا انتخابات گرگان رای گیری سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا شیراز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان