Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونای مرگبار در هند و بالا رفتن شمار قربانیان کرونا در این کشور، مردم هند با یک بحران تازه مواجه شدند، افزایش هزینه سوزاندن مردگان! اما این مورد تنها مربوط به قربانیان کرونا نبود بلکه سایر افرادی را که بر اثر مرگ طبیعی یا حوادث دیگر جان خود را از دست می‌دادند نیز شامل می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله موجب شد تا برخی از خانواده‌های هندوستانی به دلیل عدم توانایی در تامین هزینه سوزاندن اجساد، آن‌ها را در طبیعت رها کنند.

در اتفاقی که به تازگی رخ داده است یک خانواده هندوستانی که قادر به تامین هزینه سوزاندن جسد متوفی خود نبودند آن را به داخل رودخانه انداختند. این اتفاق روز شنبه و در منطقه «بهاگاپور» واقع در ایالت بیهار (بهار) رخ داد. رسانه‌های محلی هویت جسد را «میتهیلِش کومار» اعلام کرده اند که بر اثر گزش مار سمی جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید

رهاکردن جنازه بیماران کرونایی در حریم رودخانه ها

بنا به این گزارش، پس از آنکه از خانواده متوفی خواسته شد تا مبلغ ۱۳۰۰ دلار برای سوزاندن جسد متوفی پرداخت کنند آن‌ها تصمیم گرفتند تا این جسد را در آب رودخانه رها کنند. این در حالی بود که بعدا پیشنهاد پرداخت مبلغ ۱۵۰ دلار برای سوزاندن جسد داده شد که خانواده متوفی توانایی پرداخت همین مبلغ را نیز نداشتند. آن‌ها در تصمیمی عجیب جسد خود را ۳۰ مایل دورتر از محل زندگی شان در داخل یک رودخانه رها کردند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که یک ماه پیش نیز خبری در مورد رهاکردن اجساد کرونایی در حریم رودخانه سائورا در ایالت بیهار منتشر شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوزاندن جسد استطاعت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن