Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین بازی سوپر جام بین  پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر فوتبال و تراکتور، قهرمان جام حذفی روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در حالی که همواره بازی سوپر جام در پیش فصل برگزار می‌شود، اما طبق تصمیم سازمان لیگ  این بازی بعد از پایان مسابقات مقدماتی تیم ملی فوتبال و با قرعه کشی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیسی‌ها در ابتدا اعتراض خود را نسبت به  برگزاری بازی سوپرجام به علت حضور تعداد زیادی از بازیکنان در تیم ملی فوتبال اعلام کردند؛ اما سازمان لیگ زمان این بازی را تغییر نداد و قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

سرخپوشان پایتخت در ۳ دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی برابر تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شوند.

شاگردان گل محمدی در آستانه بازی سوپرجام وضعیت خوبی دارند و با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

بازی سوپر جام بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما پرسپولیسی‌ها در یک اقدام جالب بلیت مجازی به فروش می‌رسانند تا هوادارانشان با خرید بلیت بتوانند به تیم محبوبشان کمک مالی کنند.

وحید امیری و کامیابی نیا به علت مصدومیت و فرشاد فرجی به علت محرومیت، غایبان پرسپولیس در این بازی هستند. علاوه بر این، رادوشوویچ دروازه بان کروات هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش هنوز به ایران برنگشته است و در این بازی حضور ندارد.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور با قهرمانی در جام حذفی فوتبال برای اولین بار قرار است در سوپرجام بازی کند.

شاگردان خطیبی وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ندارند و با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

تراکتوری‌ها قصد دارند با برتری برابر سرخپوشان پایتخت اولین قهرمانی خود را در سوپرجام به دست آورند تا دل هوادارانشان را شاد کنند.

پیمان بابایی به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب تراکتور در این بازی است؛ اما مابقی بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند.

محمدرضا اخباری، دروازه بان ملی پوش تراکتور هم بعد از پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی به تمرینات این تیم تبریزی برگشته است و می‌تواند درون دروازه تیمش در بازی سوپر جام قرار بگیرد.  

بازی رفت تیم های پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر نیز با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

تیم داوری دیدار سوپرجام فوتبال مشخص شد

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور بازی سوپرجام بازی سوپر جام لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا