Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@02:09:45 GMT

انتقاد لوکا مودریچ از عملکرد تیمش برابر چک

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۸۲۵

انتقاد لوکا مودریچ از عملکرد تیمش برابر چک

ستاره خط میانی رئال مادرید و تیم ملی کرواسی از عملکرد کروات‌ها برابر چک ناراضی است. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال جمهوری چک و کرواسی در شهر گلاسکو برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لوکا مودریچ بعد از این دیدار گفت: حس خیلی بدی زیرا ما برنده نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی بی نظم بازی را شروع کردیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. گل زدیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما متأسفانه پیروز نشدیم. حالا ما برای صعود به دور بعدی باید اسکاتلند را شکست دهیم.  

شاگردان دالیچ اگر می خواهند از این گروه صعود کنند، باید در دیدار سوم خود اسکاتلند را از پیش روی بردارند و ۳ امتیاز را به دست بیاورند. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کرواسی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد تا شاگردان ادین ترزیچ راهی بازی فینال شوند.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان معتقد بودند که پاری سن ژرمن مدعی اصلی صعود به فینال لیگ قهرمانان است اما عملکرد ضعیف بازیکنان لوئیس انریکه در دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند باعث شد که آنها این فرصت خوب را از دست بدهند.

کاپلو پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:«کیلیان امباپه کار خاصی در این بازی نکرد، با وجود این که فرصت گلزنی داشت. اما حکیمی معمولا از سمت راست خیلی خوب کار می‌کند، درست مثل دمبله. آنها امشب فاجعه بودند و نتوانستند یک سانتر خطرناک داشته باشند.

هیچ تیمی نمی‌تواند فقط در ۲۰ یا ۲۵ دقیقه پایانی بازی کند.  انریکه باید خیلی زودتر تعویض می‌کرد. وقتی بازیکنان سرعتی‌تر را به میدان آورد، شاهد پاری سن ژرمن متفاوتی بودیم اما آنها باید از ابتدا در ترکیب به میدان می‌رفتند.»

دیگر خبرها

  • بوسه‌ای از طرف تمام طرفداران رئال مادرید؛ مثل لوکا مودریچ عاشق باشید! + عکس
  • دنیای وارونه سپاهان در لیگ بیست و سوم!
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن