Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : در این دوره از انتخابات مردم به خوبی نشان دادند که حامی نظام و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کنند.

او با اشاره به اینکه آمار حضور مردم در این دوره از انتخابات قابل قبول بود، گفت : دشمنان ایران اسلامی از ماه‌ها پیش از انتخابات روند تبلیغات برای کمرنگ کردن انتخابات را آغاز کردند، با این حال مردم با حضور حماسی خود در این دوره از انتخابات بذر یاس را در دل آنان کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پایان روند رای گیری در تمام شعب اخذ رای استان افزود: عوامل اجرایی انتخابات اکنون در شعب شهری کار شمارش آرا را آغاز کرده‌اند و نتایج از طریق ستاد انتخابات به اطلاع مردم خواهد رسید.

 خوش اقبال افزود: در این دوره از انتخابات ۷۲۴ هزار و ۱۶۰ تعرفه رای معادل ۴۶ درصد واجدین شرایط رای استان کرمانشاه مصرف شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی داوطلبان انتخابات دوره از انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است