Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@04:33:54 GMT

رابرتسون: انگلیسی ها را ناکام گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۲۰۰

رابرتسون: انگلیسی ها را ناکام گذاشتیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسکاتلند از نمایش تیمش برابر سه شیرها بسیار راضی است. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال اسکاتلند یک تساوی ارزشمند را برابر تیم پرستاره و مدعی انگلیس به دست آورد.

رابرتسون کاپیتان اسکاتلندی ها که در لیورپول بازی می کند بعد از بازی گفت: بله ما شایسته پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی کنم که مردم درباره خلق موقعیت توسط ما صحبت کنند بلکه بیشتر درباره این صحبت می شود که با دفاع بسیار خوب اجازه خلق موقعیت را به حریف ندادیم.

او ادامه داد: ما انگلیسی ها را ناکام گذاشتیم. این تک امتیاز امیدهای ما را برای صعود نگه داشت.هواداران از عملکرد ما راضی هستند و این بسیار مهم است. تلاش می کنیم تا با صعود به دور بعد آنها را بیشتر خوشحال کنیم.

رابرتسون در پایان درباره تعویض هری کین گفت: هری کین یکی از بهترین ها است و باید همیشه مراقب او بود اما در انگلیس ستاره های دیگری مثل فودن و رحیم استرلینگ هم در حمله بازی کردند که آنها را هم مهار کردیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اندی رابرتسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • گل اندرو رابرتسون به وست هم (وست هم 1-1 لیورپول)
  • گل اول لیورپول به وستهم توسط رابرتسون در دقیقه ۴۸ + ویدئو
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی