Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی ساعت ۱۹:۵۰ فردا یکشنبه مقابل پرسپولیس سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه همچنان به دلیل اختلاف نظر با رسول خطیبی در تمرینات این تیم غایب هستند.

ستارگانی که پس از اتمام بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به دور بعدی این مسابقات تصمیم قطعی خود بر ترک تراکتور را گرفتند تا پس از جلسه با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در استانبول به استراحت در خارج از کشور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که این روزها در کشور آمریکا به سر می‌برد همراه با دژاگه که در آلمان است نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده تا اینگونه به دوران حضور سه ساله خود در این تیم پایان دهند.

شجاعی و دژاگه برای دریافت مطالبات خود از باشگاه تراکتور تبریز هنوز اقدامی نکرده اند و این موضوع را می‌خواهند دوستانه با زنوزی مالک باشگاه حل کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال سوپرجام فوتبال مسعود شجاعی اشکان دژاگه اشکان دژاگه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور سوپرجام فوتبال فوتبال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد