Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@07:00:41 GMT

پرتغال – آلمان؛ فینال شماره ۲

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۷۱۲

پرتغال – آلمان؛ فینال شماره ۲

خبرورزشی – امشب از ساعت ۲۰:۳۰ آلمان در ورزشگاه آلیانتس‌آرنای مونیخ به مصاف پرتغال خواهد رفت. ژرمن‌ها بدون امتیاز به استقبال دومین دیدارشان در گروه F یورو ۲۰۲۰ می‌روند و پرتغال ۳ امتیازی است. پرتغال؛ نبرد قهرمانانه

برد مقابل مجارستان برای پرتغال ارزشمند بود، ولی نمی‌تواند آن‌ها را گول بزند. تا دقایق پایانی برای زدن گل صبر کردند و گل‌های‌شان هم روی سراسیمگی مدافعان حریف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پرتغال قبلاً هم نشان داده که در سخت‌ترین شرایط از مخمصه خارج می‌شود. سلسائوی اروپا تازه به دو خوان سخت رسیده که اولی مقابل آلمان است. مقابل مانشافت اصولاً بخت و اقبال نداشته‌اند و به غیر از بازی تاریخی در یورو ۲۰۰۰ نتایج خوبی نگرفته‌اند. در هر صورت پرتغال مدافع عنوان قهرمانی است و اگر می‌خواهد نتایجی در خور یک قهرمان بگیرد، باید مقابل آلمان نترس باشد. در واقع باید قهرمانانه بازی کنند. آلمان؛ ما برمی‌گردیم

مدت‌ها مانشافت پر بود از نمایش‌های ضعیف و کلافگی یواخیم لو. تیم ملی آلمان در حد یک تیم درجه دو شده بود و خیلی از بازی‌ها را راحت می‌باخت، ولی شروع یورو ۲۰۲۰ با وجود باخت برای‌شان متفاوت بود. همه‌چیز خوب بود و قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ را تحت‌فشار گذاشتند، ولی درون محوطه جریمه در زدن ضربات پایانی ناکام بودند. شاید همین باعث شود یوگی مهره‌های تهاجمی‌اش را در دومین بازی مقابل پرتغال تغییر دهد. امشب نبرد سرنوشت‌سازی مقابل پرتغال خواهند داشت که اگر در آن پیروز نشوند، احتمال حذف شدن‌شان هم می‌رود و این برای یوگی یک کابوس خواهد بود که برای دومین تورنمنت قبل از جدایی زود تیمش کنار برود.

آخرین جدال
ژوئن سال ۲۰۱۴ در جام‌جهانی دو تیم هم‌گروه بودند که آلمان موفق شد ۴ بر صفر پرتغال را شکست دهد. مولر (۳ مرتبه) و هوملس گل‌های آن بازی را زدند.

آمار بازی
۱۸) آلمان ۱۸ مرتبه به مصاف پرتغال رفته که موفق شده ۱۰ بازی را ببرد، در ۵ بازی به تساوی رسیده و ۳ بازی را به پرتغالی‌ها باخته.
۴) نکته جالب در نبردهای آلمان و پرتغال تعداد بالای رویارویی‌های دو تیم در یورو است. آلمان ۲ بازی را در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ برده، پرتغال در سال ۲۰۰۰ پیروز شده و سال ۱۹۸۴ هم به تساوی رسیدند.
۹) آلمان ۹ مرتبه از مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا صعود کرده و هر ۹ مرتبه به نیمه‌نهایی رسیده است. ژرمن‌ها ۳ قهرمانی و ۳ نایب‌قهرمانی داشته‌اند.
۷) پرتغال هم رکورد خوبی در یورو دارد. این تیم در هر ۷ حضورش در جام ملت‌های اروپا از مرحله گروهی صعود کرده است.
۹) از آخرین باخت پرتغال در جام ملت‌های اروپا در ۹۰ دقیقه، ۹ سال می‌گذرد. آن باخت در اولین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ مقابل آلمان با نتیجه یک بر صفر رقم خورد.
۱۱) کریستیانو رونالدو در نخستین بازی‌اش در یورو ۲۰۲۰ مقابل مجارستان ۲ گل زد و با ۱۱ گل رکورددار گلزنی در تاریخ جام ملت‌ها شد. او در ۲۲ بازی این تعداد گل را به ثبت رسانده.

مصدومان و محرومان
لئون گورتسکا هنوز از بند مصدومیت رها نشده. یوناس هوفمن و ماتیاس گینتر هم مصدوم هستند و به احتمال زیاد در این دیدار غایب خواهند بود. ژوآئو کانسلو تنها بازیکن غایب پرتغال است که کرونایی شد و از لیست هم کنار ماند.

ترکیب احتمالی دو تیم
پرتغال: پاتریسیو، سمدو، په‌په، دیاس، گوئریرو، سانچس، دانیلو، برناردو، فرناندس، ژوتا و رونالدو
آلمان: نویر، جان، هوملس، رودیگر، کیمیش، گوسنس، گوندوغان، کروس، سانه، ورنر و مولر برنامه کامل مسابقات یورو ۲۰۲۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان تیم ملی پرتغال خبر ویژه جام ملت ها یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!