Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:40:58 GMT

«بدر توس» تماشایی شد/ هدیه موسیقایی در آستانه میلاد امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۷۱۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 59 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) نماهنگ «بدر توس» توسط گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران منتشر شد.

هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی بین‌المللی «الغدیر» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر تصویری توضیح داد: گروه «الغدیر» طی سال‌های اخیر نهایت تلاش خود را انجام داده تا در مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی آثاری را تولید کند که بتواند نسبت به فعالیت‌های قبلی گروه کمی متفاوت‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو قرار گرفتن در شرایط کرونایی بهانه‌ای شد تا با عمده تمرکزمان روی تولید و ضبط آثار تصویری باشد.

وی افزود: یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های ما در راستای تولید آثار تصویری، ضبط یک نماهنگ با عنوان «بدر توس» است که چندی پیش به سفارش معاونت ارتباطات آستان قدس رضوی در صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ضبط و اکنون در آستانه میلاد امام هشتم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این در حالی است که گروه پیش از این نیز دو اثر با نام‌های «صلوات خاصه امام رضا» که این روزها از شبکه یک سیما پخش شد و «به حرم دل بستم» را با همراهی نوجوانان کاشمری تولید کرد که خوشبختانه این دو اثر نیز با استقبال رو به رو شد.

نصیری در معرفی عوامل اجرایی این نماهنگ گفت: در این نماهنگ احسان جاودان شاعر، مسعود بقایی تنظیم کننده، محمد امین فکری کارگردانی و تدوین و حسن صفری صدابرداری و میکس عوامل اجرایی نماهنگ «بدر توس» هستند که با همکاری صمیمانه معاونت ارتباطات و رسانه حرم مطهر رضوی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. البته گروه چندی پیش نماهنگ «دختر آسمونی» را نیز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) منتشر کرده بود که این اثر نیز به مناسبت دهه کرامت تولید شده بود.

گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران از گروه‌های همخوانی ممتاز در حوزه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تاکنون بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر کرده است. این گروه از جمله مجموعه‌هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خود را در فضای مجازی به طور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کد خبر 5238785 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ گروه هم آوایی الغدیر موسیقی ایرانی میلاد امام رضا ع انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی رادیو سلامت تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران جشنواره فیلم کن ابراهیم داروغه زاده شبکه پنج سیما امام رضا بدر توس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

به گزارش «تابناک»، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت: غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • استقبال هنرمندان از غزل رهبر معظم انقلاب
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • عکس | سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس