Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:02:29 GMT

تصمیم روسیه به برقراری مجدد پروازها به ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۰۱۸

تصمیم روسیه به برقراری مجدد پروازها به ترکیه

معاون نخست وزیر روسیه از برقراری مجدد پروازها به ترکیه و چند کشور دیگر تا اواسط هفته جاری خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تاتیانا گولیکوا معاون نخست وزیر روسیه در نشست خبری خود در مسکو که روز جمعه انجام گرفت گفت: هیئت روسی برای برقراری مجدد پرواز روسیه- ترکیه به این کشور سفر کرده و دیدارهایش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تدابیری که از سوی ترکیه برای مقابله با شیوع کرونا در نظر گرفته شده از جمله واکسیناسیون در این کشور، اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام گرفته در این خصوص، از روز 22 ماه ژوئن پروازها مجدداً برقرار می شود.

گولیکوا همچنین افزود: در کنار ترکیه، برای آمریکا، بلژیک، بلغارستان، اردن، ایرلند و ایتالیا نیز تصمیم به برقراری مجدد پرواز گرفته شد.

اواخر فروردین ماه بود که مقامات معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: ما تصمیمی اتخاذ کرده ایم که خدمات هوایی منظم و چارتر را از فرودگاههای بین المللی روسیه به فرودگاه های ترکیه و بالعکس از 15 آوریل تا 1 ژوئن محدود کنیم، به جز پروازهای ضروری برای مشارکت شرکت سهامی کانسرم تیتان-2 در ساخت یک نیروگاه هسته ای و... به منظور بازگرداندن اتباع روسی که برای تعطیلات به ترکیه رفته اند.

وی افزود که دو پرواز از مسکو به استانبول و از استانبول به مسکو فقط در هر هفته به صورت متقابل مجاز است.

در همین چارچوب، محمت نوری ارسوی، وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه، تصمیم روسیه برای برقراری مجدد پروازها به این کشور را نشانگر امنیت توریسم در ترکیه خواند.

روسیه پروازهای ترکیه را به علت موج جدید کرونا محدود کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ترکیه اخبار روسیه ترکیه برقراری مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تاس، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
 

شب گذشته مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد.

به گفته یک مقام نزدیک به نهاد‌های اجرای قانون روسیه، عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود.

به گفته یک منبع دیگر، علاوه بر ایوانف، چند نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که کمیته تحقیقات آن‌ها را در انتقال پول دخیل می‌داند. احتمالاً صحبت بر سر تخلفات در اجرای قرارداد‌های ساختمانی در وزارت دفاع است.

یک مقام کمیته تحقیقات یادآور شد که طبق قانون ۲۹۰ قوانین جزایی فدراسیون روسیه "دریافت رشوه" تا ۱۵ سال زندان مجازات دارد و مقام، رتبه و مبالغ شرایط کلیدی در بررسی ماهوی پرونده تاثیری نداشته و فرد متخلف از این اتهامات مصونیتی نخواهد داشت.

سازمان‌های مجری قانون روسیه، شامل سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخلی و کمیته تحقیقات - به طور فزاینده‌ای درگیر چنین پرونده‌هایی است و از توانایی و اختیارات جدی در این زمینه برخوردار هستند.

بازداشت تیمور ایوانف عصر روز سه شنبه مشخص شد. دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازداشت معاون وزیر دفاع مطلع شده و در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.

ایوانف در ۱۵ آگوست سال ۱۹۷۵ در مسکو به دنیا آمد. او تا سال ۲۰۱۲ در شرکت‌های مجتمع سوخت و انرژی کشور کار می‌کرد و بعداً معاون رئیس دولت منطقه مسکو شد. او از مارس سال ۲۰۱۳ تا زمان انتصاب خود به عنوان معاون وزیر دفاع در سال ۲۰۱۶، سمت مدیر کل یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت مسکن برای پرسنل نیرو‌های مسلح روسیه را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟