Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه طرح‌های پایه ریزی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیش از ۲۰ هزار اشتغال پایدار در قزوین ایجاد می‌کند، گفت: امسال ورود صنایع بزرگ خودروسازی را به استان در برنامه داریم و با چهار خودرو ساز بزرگ در این زمینه صحبت و مذاکره کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانپور گفت: یک یا دو مورد از این صنایع، کار خود را در نیمه اول سال جاری شروع خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به حضور صنایع قطعه سازی در استان، فعالیت کلونی‌های خودروسازی در استان ضروری است و شبکه‌ای از اشتغال پایدار را در استان ایجاد خواهد کرد.

این مسوول گفت: در آینده نزدیک استان قزوین مشکل بیکاری نخواهد داشت و اشتغال خط تولید خود را از سرریز استان‌های همجوار تامین می‌کند.

خانپور گفت: با توجه به این موضوع، توسعه آموزش‌های مهارتی را برنامه ریزی کرده ایم و با دستگاه‌های مرتبط از جمله فنی و حرفه‌ای مذاکرات لازم صورت گرفته است.

وی افزود:خوشبختانه همراهی و همکاری خوبی در این زمینه در سطح استان برقرار است و تمام تلاش مسوولان اقتصادی و ظرفیت کارگروه‌های اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بسیج شده اند تا طرح‌های تولیدی استان سریعتر به نتیجه برسند و اشتغال پایدار در استان به ثمر بنشیند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و بیش از ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی اشتغالزایی نواحی صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.

وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین