Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:25:49 GMT

روحانی: منتخب ریاست‌جمهوری معلوم است؛ تبریک می‌گویم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۸۶۲

روحانی: منتخب ریاست‌جمهوری معلوم است؛ تبریک می‌گویم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ابتدای جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب سیزدهمین رئیس جمهوری ایران، تصریح کرد: من تبریک می‌گویم به منتخب مردم حالا چون هنوز رسماً اعلام نشده من هم با توجه به قانون یک مقدار تبریک رسمی را به تعویق می‌اندازم، اما منتخب معلوم است در این انتخابات که چه کسی رای به اندازه کافی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴۵ روز دیگر مسئولیت ریاست جمهوری را رسماً به عهده خواهد گرفت و این دولت به پایان می‌رسد.

روحانی یادآور شد: پیشاپیش افتخار می‌کنم که در دولتی بودیم که سخت‌ترین ایام تاریخ ایران را شاهد بودیم و بار مسئولیت را در این مخصوصا ۳ سال و نیم به عهده گرفتیم که هم تحریم و هم کرونا را داشتیم و در پیشگاه خداوند شاکر هستیم که توفیقات این ایام را به مردم و ما داد.

رییس جمهوری گفت: امیدواریم در ۴۵ روز آینده روزهای بهتری هم از لحاظ تحریم و هم کرونا و هم شرایط کشور برای دولت بعدی باشد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند