Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کبودراهنگ درباره آخرین نتایج انتخابات، گفت: کبودراهنگی‌ها بار دیگر جواب بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را پای صندوق‌های رأی دادند.

حجت اله مهدی در ساعت پایانی شمارش آراء  در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نتایج آراء تا کنون نشانگر رقابت تنگاتنگ دو کاندیدای بومی و غیر بومی شهرستان کبودراهنگ برای رسیدن به خانه ملت است که در این رقابت فتح‌اله توسلی با کسب ۲۴ هزار ۶۹۶ رأی و  آبنوش ۱۰هزار و ۳۴۲ رأی نزدیکترین رقیبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در  ۱۱۲ شعبه اخذ رأی شهرستان کبودراهنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آراء انتخابات ریاست جمهوری نیز افزود: آمار غیررسمی شمارش آراء  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه از ۲۴ میلیون رای شمارش شده سید ابراهیم رئیسی ۱۵ میلیون، آرای باطله سه میلیون، محسن رضایی ۲.۸، همتی حدود دو میلیون و قاضی‌زاده هاشمی ۸۵۰ هزار رأی دارند.

مهدوی یادآور شد: نتایج شوراهای اسلامی در روستای کوریجان به ترتیب آرای کسب شده شامل مجتبی حسینی با۳۵۴رأی، روح الله بهبهانی با ۲۸۰رأی، علی میرزایی با ۲۷۵رأی، محمد محرابی با ۲۴۱رأی و ابراهیم مینایی با ۱۸۵رأی بوده است.

وی افزود: منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی داقداق‌آباد نیز علیرضا بهرامی، سید علی حسینی، حسین وثیقی طاوسی، اسداله فضل الهی و اسحقعلی عسگری بوده است و همچنین اعضای منتخب شورای اسلامی شهر گل‌تپه نیز رحیمی با ۳۱۴رأی، شکری با ۳۰۴رأی، طاهری زهدی با ۲۶۳رأی، طهماسبی با ۲۵۰ رأی و زارعی با ۲۳۴ رأی انتخاب شدند.

مهدوی اسامی نهایی منتخبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر شیرین‌سو را شامل حسینعلی حاجی کبیر، علی زیوری مراد، محمدبابایی، محمدنقی علیپور و فرامرز طاقتی آر اعلام کرد و افزود: نتایج نهایی انتخابات اعضای شورای اسلامی قباق‌تپه به عنوان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین روستای شهرستان کبودراهنگ نیز به ترتیب کریم بهرامی۵۳۳رأی، سید مرتضی۵۳۰رأی، خانم بهرامی۴۵۴رأی، تیمور شیخی۴۳۳رأی،اسماعیل قهاری۳۰۲رأی، علیرضا بهرامی۲۹۸رأی، ابوالفضل بهرامی۲۶۴رأی،حمید بهرامی اسد۲۴۳، مسیح اله بدری۲۴۰، مجتبی کشوری۲۲۵، علی اوجی۲۰۸ و شاهوردی بدری۱۹۱رأی بدست آوردند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: این آمار نتایج نهایی انتخابات تا ساعت ۵ صبح روز شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان کبودراهنگ بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر و روستا استانی شهرستانها شهرستان کبودراهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه این استان در سالن اجتماعات شهید قهاری مجتمع بعث کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: درس‌های تاریخ هر کدام یک عبرت است که به واسطه قلم و نوشتن به دست ما رسیده است.

وی رسانه را یک هنر زیبا دانست و افزود: شکل و ماهیت این هنر باید با هم همخوانی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در جامعه رسانه و هنر سکولار به معنای بی‌تفاوت نداریم، بیان کرد: رسانه نمی‌تواند بی‌تفاوت عمل کند، چرا که بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین رسانه باید با نگاه و قلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

ریحانی با تقدیر از زحمات رسانه‌های این استان، خاطر نشان کرد: انتقاد رسانه‌ها همواره محل و بستر پیشرفت و سازندگی بوده است اما این انتقادها باید در چارچوب اخلاق و انصاف بیان شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری اقتدار آفرین بود

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲ رویداد اقتدار آفرین راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری، تاکید کرد: تاریخ نشان داده است که اگر اعتقاد و باوری برای ایستادن، فرهنگی برای مقاومت و اراده‌ای برای دفاع در ملتی ایجاد شد مطمئن باشید آن ملت و آن کشور شکست ناپذیر خواهد شد.

ریحانی افزود: این اراده ایستادن، مقاومت و دفاع در ملت ایران نهادینه شده است و این مهم تنها بر اساس حدس، گمان و تحلیل نیست بلکه بر اساس بیش از ۴۴ سال ایستادگی، مقاومت و دفاع ملت ایران در مقابل هجمه‌های تمام عیار دشمنان است.

وی ادامه داد: مصداق بارز این ایستادگی و دفاع مردم را می‌توان در حضور پُر شور و شعور راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

ریحانی با بیان اینکه دشمنان مشارکت در انتخابات اسفند ماه را کمتر از ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه یک ساله، هزینه‌های هنگفت و آتش‌دهی مداوم فضای مجازی دشمنان، اما ملت ایران با وجود همه این تهدیدات و تحریم‌ها در انتخابات اخیر یک بار دیگر نشان دادند که پای اعتقاداتشان هستند و خواهند بود.

مردم با وجود سوء مدیریتی‌ها و مشکلات معیشتی پای نظام ایستاده‌اند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: برخی از افرادی که رای ندادند یا رای سفید دادند خواستند اینگونه اعتراض و ناراحتی خود را نسبت به سوء مدیریت مسئولان، مباحث معیشتی و بیکاری نشان دهند، وگرنه پای نظام ایستاده‌اند و اگر اتفاقی برای نظام و کشور بیفتد همین افراد برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه سپر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده است، گفت: حکومت‌هایی بودند که سرانجام آنان به حاشیه رفتن بود، اما این کشور با وجود مردمی معتقد بعد از گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف والای خود است.

ریحانی با اشاره به ۴۴ سال دشمنی استکبار جهانی، وجود دشمنان بزرگ را باعث بزرگ شدن و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروزه جز ۵ یا ۶ کشور اول دنیا هستیم که ماهواره‌بر می‌سازیم و ماهواره را در مدار قرار می‌دهیم.

کد خبر 6057712

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی
  • تایید صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری/ تایید انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تأیید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • پیروزی قاطع پوتین در انتخابات
  • نوروز فرصت مناسبی برای شناساندن موقعیت گردشگری رودسر است
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • توزیع میوه و خرمای تنظیم بازار در ۸ نقطه کبودراهنگ