Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:53:58 GMT

واکنش برانکو به شایعه جضور در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۰۰

در 24 ساعت گذشته نام برانکو ایوانکوویچ در کنار کی روش برای جانشینی دراگان اسکوچیچ مطرح شده است. این مربی اما هر گونه توافق با فدراسیون را رد کرد و به خبرگزاری مهر گفت: « من هیچ پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی‌ کنم. من با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. وظیفه دارم این تیم را در راستای هدف گذاری مشترک با تمام اعضای تیم به موفقیت برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه واضح است من به قراردادم به عنوان یک مربی حرفه ای پایبند هستم.»

او در ادامه به تعریف و تمجید از هموطن خود در تیم ملی ایران پرداخت: «اسکوچیچ درخشان کار کرد. توانست بهترین نتایج را برای صعود تیم ملی ایران بگیرد. عملکرد اسکوچیچ به عنوان یک انسان با شخصیت و حرفه ای کم نظیر بوده است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار کردستان شایعه رفتن خود از استان را تکذیب کرد

استاندار کردستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران استان مبنی بر شایعاتی درباره رفتن او از استان و گرفتن سمت‌هایی در وزارت کشور و دفتر ریاست‌جمهوری گفت: این مسئله به‌طور قطع شایعه است، آن را رد می‌کنم و خدمت در هیچ جایی را به کردستان ترجیح نمی‌دهم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست خبری پایان سال خود با خبرنگاران و اهالی رسانه استان کردستان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ را بر اتمام پروژه‌های عمرانی هدف‌گذاری کردیم که به لطف خدا توانستیم در سفر رئیس جمهور تعداد زیادی از پروژه‌های کلان را به بهره‌برداری برسانیم که بازخوردهای خوبی را نیز در سطح کشور داشت.

وی به بازتاب‌های سفر استانی رئیس جمهور به کردستان اشاره کرد و افزود: استقبال پرشور مردم استان از رئیس‌جمهور که بیش از پنج ساعت در میدان آزادی سنندج این برنامه طول کشید و بازتاب دیگر مربوط به پروژه‌های کلانی بود که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر قطار سنندج دو سفر را به تهران دارد و تا کنون یک سفر باری نیز در آن شکل گرفته است، ادامه داد: تلاش ما بر این است که یک ایستگاه مسافری و یک ایستگاه باری دیگر را نیز برای راه آهن استان تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

زارعی‌کوشا، بهره‌برداری از سد چراغ‌ویس سقز و ارتقای تصفیه‌خانه شماره ۲ سنندج را از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرد و گفت: برای سال ۱۴۰۳ نیز آبگیری سر ژاوه را در دستور کار داریم که ارزش آن بیش از ۳۰۰ میلیون دلار است.

وی با اشاره به حوزه کشاورزی استان، تصریح کرد: هدف‌گذاری ما در حوزه کشاورزی رشد اقتصادی ۹.۷ درصدی بود که توانستیم آن را به ۱۰ درصد برسانیم.

افزایش تولیدات کشاورزی کردستان به ۳.۵ میلیون تن در سال

استاندار کردستان با بیان اینکه تولیدات کشاورزی استان از ۲.۹ میلیون تن در سال به ۳.۵ میلیون تن افزایش یافته است، گفت: هدف‌گذاری ما برای آبی کردن اراضی دیم استان ۱۶ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سدهای استان بود که تا کنون پنج هزار و ۷۰۰ هکتار آن محقق شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۳ کل این اراضی آبی شود.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بیش از دو هزار پروژه بزرگ و کوچک را در استان آغاز کردیم، با وجودی که رویکرد دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود اما این مهم را نیز در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به انجام رساندیم.

وی مهمترین پروژه عمرانی استان را کریدور شمال غرب کشور دانست و ادامه داد: این پروژه در ۱۱ قطعه در محور سقز به سنندج فعال و در حال انجام بوده که اتمام آن بیش از ۱۱ همت اعتبار لازم دارد که عدد بسیار بزرگی است.

استاندار کردستان اضافه کرد: از محل منابع مختلفی از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، محل مولدسازی و غیره به دنبال اخذ بودجه برای پروژه بزرگراهی غرب کشور هستیم.

ارتقای شاخص راه روستایی کردستان به ۷۴ درصد

زارعی‌کوشا تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۳۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده است که شاخص راه روستایی استان را از ۶۲ درصد به ۷۴ درصد ارتقا دادیم که این میزان احداث راه روستایی نیز در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است.

وی اتمام گازرسانی به تمامی نقاط استان و دستیابی به استان سبز در این حوزه، برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و کشاورزی به صورت استانی، ملی و فراملی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان برشمرد و افزود: در حوزه گردشگری نیز به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم و در بخش گردشگری طبیعی، گردشگری سلامت و گردشگری دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیاری را در استان داریم.

استاندار کردستان اضافه کرد: ورود گردشگران به شهرهای مریوان و سروآباد به بیش از ۱۰ برابر سال‌های قبل از کرونا افزایش یافته است و از این به بعد باید تمرکز خود را بر توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان بگذاریم.

زارعی‌کوشا به حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: تمرکز ما در استان بر توسعه سرمایه‌گذاری با حمایت از سرمایه‌گذاران بویژه سرمایه‌گذاران خارجی و ورود هلدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در استان بوده است و امیدواریم که در سال آینده نیز بتوانیم همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان برگزار کنیم.

حضور در میان مردم را ادامه خواهیم داد

وی تاکید کرد: تعامل مؤثر با همه مجموعه‌ها و نهادهای استان را همواره در برنامه داشته‌ایم و به ارتباط وسیع با مردم نیز اعتقاد داریم و این رویه را ادامه خواهیم داد.

استاندار کردستان افزود: برکات خوبی از ارتباط نزدیک و بدون واسطه با مردم دیده‌ایم و بسیاری از مسائل و مشکلات را در همین سفرهای شهرستانی و بخشی احصا کرده‌ایم که در سال آینده نیز بعد از اتمام ماه رمضان این سفرهای بخشی به شهرستان‌های استان را ادامه خواهیم داد.

زارعی‌کوشا گفت: بهره‌برداری از تعدادی از پروژه‌های کلان را برای سال آینده در استان خواهیم داشت که امیدواریم با چهارمین سفر استانی رئیس‌جمهور به کردستان نیز مقارن شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران استان مبنی بر شایعاتی پیرامون رفتن او از استان و گرفتن سمت‌هایی در وزارت کشور و دفتر ریاست‌جمهوری، گفت: این مسئله قطعاً شایعه است و آن را رد می‌کنم و خدمت در هیچ جایی را به کردستان ترجیح نمی‌دهم‌.

کد خبر 736930

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • استاندار کردستان شایعه رفتن خود از استان را تکذیب کرد
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر از معاون اولی دولت
  • واکنش میلاد تقوی به ادعای مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال
  • تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست
  • واکنش افشاردوست بعد از انتخابات والیبال: تقوی مهندس است و باید شغل مهندسی داشته باشد
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس
  • فدراسیون چوگان به دنبال جذب مربی خارجی
  • حرف‌های جدید در مورد دو دستگی در تیم برانکو!