Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع اسرائیلی اعلام کردند دولت آمریکا بودجه‌ای را برای تامین ذخایر موشکی سامانه‌های گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اختصاص داده است.

 شبکه i۲۴ گزارش داده، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در سخنانی اعلام کرد که واشنگتن بودجه‌ای را برای بازگردادن ذخایر موشکی سامانه‌های گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به میزان پیش از جنگ اخیر غزه اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این مبلغ حدود یک میلیارد شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است و به کنگره که درحال بررسی بودجه آمریکا ازجمله کمک‌های امنیتی به رژیم اشغالگر بوده اعلام شده است.

این تصمیم آمریکا پس از سفر اخیر بنی گانتس وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی به واشنگتن اتخاذ شد.

جنگ اخیر غزه خسارت سنگینی را به ذخایر موشک‌های سامانه‌های گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد و بنی گانتس به همین دلیل و با هدف دریافت کمک آمریکا و جبران بخشی از این خسارت راهی واشنگتن شده بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سحر و افطار ساکنان نوار غزه با موشک و گلوله سپری می‌شود

شبکه المیادین به نقل از علم الدین صباح یک خبرنگار عرب زبان در نوار غزه گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به عمد حمله‌های خود را علیه خانه‌های فلسطینی‌ها در ساعت‌های افطار و سحر افزایش می‌دهند.

در همین راستا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک خانه مسکونی را در محله تل الهوا واقع در جنوب غرب شهر غزه بمباران کردند.

این جنگنده‌های متجاوز خانه‌های فلسطینی‌ها را در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز بمباران کردند. در جریان این حمله وحشیانه تاکنون شهادت ۹ فلسطینی ثبت شده است.

حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه خیابان النصر واقع در غرب شهر غزه نیز از سرگرفته شده است.

خبرنگار المیادین تاکید کرد که پهپادهای کواد کوپتر رژیم صهیونیستی حمله‌هایی را به سمت منطقه المینا و خیابان ابوحصیره واقع در غرب شهر غزه انجام داده اند.

این پهپادها هر جنبده‌ای را در محله الرمال در مرکز نوار غزه هدف قرار می‌دهند. همچنین وقوع حمله‌های شدید هوایی نزدیک محله النصر در غرب شهر غزه گزارش شده است.

کد خبر 6057783

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌پست: بایدن به‌رغم آگاهی از بمباران‌های کورکورانه اسرائیل، حامی تل‌آویو مانده است
  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • نگرانی صهیونیست‌ها از عمیق شدن شکاف میان تل‌آویو و واشنگتن
  • سحر و افطار ساکنان نوار غزه با موشک و گلوله سپری می‌شود
  • واشنگتن در حال بررسی گزینه‌های پاسخ به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح است
  • آمریکاکمک‌ها به اسراییل را کُندکرده؛باشکست درغزه فاصله‌ای نداریم!
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • حزب‌الله لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد
  • بحران جدی در روابط آهنین واشنگتن-تل‌آویو
  • افشای بودجه درخواستی پنتاگون برای پر کردن انبار‌های تسلیحات