Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهباز حسن پور گفت: مردم با حضور خود بار دیگر گوی سبقت را مسئولان ربودند و ثابت کردند که به اسلام، نظام و انقلاب پایبند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه ملت ایران با حضور پر شور و حماسی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگر را در تاریخ کشور ثبت کردند، گفت: با توجه به اینکه پیش از انتخابات تبلیغات گسترده ای توسط دشمنان قسم خورده علیه کشورمان داشتیم؛ اما سیلی محکمی از سوی مردم به گوش دشمنان انقلاب و نظام نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه پیروز میدان انتخابات، مقام معظم رهبری، شهدا و ملت ایران هستند، عنوان کرد:به منتخب مردم تبریک می گوییم و امیدواریم از این لحظه به بعد قوای سه گانه دست به دست یکدیگر پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه با انتخاب و حضور پر شور مردم شاهد آغاز فصل جدید برای ایرانی آباد و دولتی مردمی خواهیم بود، ابراز کرد: پیام حضور ملت ایران، ایران قدرتمند، سرافراز و تأثیر گذار در منطقه و جهان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه حضور مردم پشتوانه بسیار محکمی برای مسئولان و دست اندرکاران است، خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود بار دیگر گوی سبقت را مسئولان ربودند و ثابت کردند که به اسلام، نظام و انقلاب پایبند هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید