Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان نیر گفت: در همه شهرستان‌های استان به‌جز شهرستان‌های تازه تاسیس انگوت و اصلاندوز مغان  عملیات احداث بزرگراه شروع شده  و با اتمام آنها شاهد ایمنی جاده‌ها خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش می‌شود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۸ کیلومتر، سال ۱۴۰۲ حدود ۹۰ کیلومتر و سال ۱۴۰۳ نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث شود.

 حیدری درباره احداث تونل دوم مسیر نمین به سمت گردنه حیران گفت: عملیات حفاری تونل دوم حیران بطول ۷۵۰ متر شروع شده و تلاش بر این است از سمت اردبیل نیز این حفاری صورت گیرد تا اجرای حفاری از ۲ سمت اردبیل و آستارا تسریع شود.  

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تعریض جاده سرعین - آلوارس به عنوان پروژه گردشگری افزود: امید است با تامین اعتبار مورد نیاز  تا یک ماه آینده سه کیلومتر از این جاده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حیدری از تکمیل جاده کریق – آرموداق خبر داد و گفت : از هشت کیلومتر طول این مسیر در محدوده استان اردبیل پنج کیلومتر آن تکمیل شده و عملیات اجرایی سه کیلومتر باقی مانده از این مسیر نیز درحال تکمیل عملیات روسازی و ابنیه فنی است و در تلاش هستیم با تامین اعتبار مورد نیاز امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه جاده اردبیل - سرچم به طول ۱۷۷ کیلومتر تا سه سال آینده به بزرگراه تبدیل می‌شود، اظهارکرد: عملیات اجرایی قطعات ۱ و ۲ این مسیر به طول ۳۵ کیلومتر شروع شده و تا پایان بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری به اجرایی شدن ۱۳۵ کیلومتر احداث بزرگراه چهارخطه اردبیل- سرچم با ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و گفت: قطعات ۳ و ۴ این پروژه اخیرا به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تفویض شده که در مجموع ۹۰ کیلومتر آن در حال اجراست و ۴۵ کیلومتر دیگر هم توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اجرا خواهد شد. 

او تصریح کرد:عملیات احداث بزرگراه  ۴۲ کیلومتر باقیمانده از جاده اردبیل - سرچم نیز در حال مطالعه است و تا سه سال آینده اجرا  خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بزرگراه راه و شهرسازی اردبیل جاده سرعین آلوارس شهرسازی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کاهش فوتی‌ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان احداث گردید.

او افزود: محور‌های ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک، دلاورکلا) از جمله محور‌هایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

جهانیان گفت: مقرر است به زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد ۸ پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی کلا آمل- بابل، منظریه محور هراز، جمشید آباد و قاسم آباد در محور سوادکوه و محور‌های ساری – قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

او افزود: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است