Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از مردم کشورم برای حضور باشکوهشان پای صندوق‌های رای کمال سپاسگزاری را دارم و همچنین به همه‌ عزیزانی که در برگزاری انتخابات در وزارت کشور و ستاد انتخابات زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همکارانم در وزارت بهداشت که بسیار تلاش کردند تا محیطی را فراهم کنند که مردم عزیز بتوانند با خیال راحت رای بدهند نیز تشکر می‌کنم.

رییسی ضمن قدردانی از مردم به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز انتخابات افزود: به جز چند مورد که اشکالاتی وجود داشت، در مجموع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات دیروز راضی کننده بود. امروز هفتادوسومین جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور و همه اعضا برگزار شد و مباحث مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: در سطح دنیا دیروز کشور برزیل با بیش از ۲۵۰۰ و هند بالاتر از ۱۶۰۰ مرگ، بیشترین آمار مرگ و میر را ثبت کردند و کشور‌هایی مثل آرژانتین، روسیه و برخی از کشور‌های دیگر نیز در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و این یک زنگ خطر است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کشور ما از نظر شیوع کرونا در مجموع روند نزولی دارد، ولی باید مراقبت کنیم به ویژه در بعضی از استان‌های جنوبی و استان‌های شرقی کشور مثل استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، بوشهر و کرمان نیاز است مراقبت بیشتری را داشته باشیم.

وضعیت شهرهای کشور از نظر شیوع کرونا

رییسی بیان کرد: در حال حاضر ما ۲۲ شهر قرمز، ۱۷۵ شهر نارنجی و ۲۵۱ شهر زرد داریم؛ که شهر‌های قرمز ما در استان بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان هستند. در استان بوشهر شهر‌های تنگستان، دشستان، تنگه، عسلویه و کنگان، در سیستان و بلوچستان شهر‌های ایرانشهر، چابهار، زاهدان و نیکشهر و در استان کرمان شهرهای رودبار جنوب، کهنوج، منوجان، بستک، بندر لنگه، بندر عباس، جاسک، رودان، قشم، میناب و جزیره سیرک جزو شهر‌های قرمز هستند و باید بیش از پیش رعایت دستورالعمل‌ها مد نظر قرار گیرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار

همشهری نوشت: حمل جنازه‌ها در دوره قاجار بدون تجهیزات لازم انجام می‌شد و دردسرهای فراوانی داشت. در این تصویر کمیاب ، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت