Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدام حرم رضوی امروز شنبه و در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) وارد خراسان شمالی می شوند و در بزرگداشت امام مهربانی ها، مردم دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در برگزاری جشن میلاد شمس طوس همراهی می کنند.

«اصغر لنگری» مسئول ستاد استانی چهاردهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید خراسان شمالی و از فعالان کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اعلام  برنامه های حضور خدام  گفت: امسال همچون  سال های گذشته استان خراسان شمالی افتخار میزبانی از خدام آستان قدس رضوی را در ایام دهه کرامت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اعلام کرد: پنج تن از خدام آستان قدس رضوی در قالب طرح زیر سایه خورشید و در بدو ورود به استان، به گلزار شهدای بجنورد می روند و مزار شهیدان را غبارروبی می کنند.

 

لنگری دیدار با خانواده شهید خاکنژاد  در منطقه حُر بجنورد را دیگر برنامه مهم خدام در بدو ورود به استان خراسان شمالی اعلام کرد.

 

وی افزود: طبق برنامه ریزی  انجام شده عصر امروز  خدام در شهرستان راز و جرگلان حضور می یابند و  صبح روز یکشنبه 30 خرداد نیز میهمان مردم شهرستان مانه و سملقان  و عصر همان روز نیز در برنامه های شهرستان گرمه حاضر می شوند.

 

وی همچنین اضافه کرد: خدام رضوی صبح روز دوشنبه 31 خرداد را به شهرستان جاجرم و جلگه شوقان سفر می کنند و پرچم درخشان و متبرک رضوی در این خطه برنامه های تدارک دیده شده را مزین خواهد کرد.

 

مسئول ستاد استانی چهاردهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان خراسان شمالی حضور خدام در برنامه محوری ولادت باسعادت امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (علیه السلام) دوشنبه شب در بجنورد اعلام کرد و گفت: سه شنبه اول تیر ماه و در روز ولادت شمس طوس اهالی شهرستان اسفراین میزبان قدوم و عطرافشانی رضوی خواهند بود.

 

لنگری همچنین به میزبانی شهرستانهای شیروان و فاروج از خدام رضوی اشاره کرد و گفت: چهارشنبه دوم تیرماه خادمین آستان متبرک رضوی در میان مردم این دو شهرستان حاضر و در برنامه های تدارک دیده شده شرکت می کنند.

 

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و نیز اعمال محدودیت های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، برنامه های تدارک دیده در ایام حضور خدام را منوط به صدور مجوز از ستاد مقابله با کرونای استان اعلام کرد.

 

وی دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان، دیدار با ائمه جمعه و تقدیر از فعالان و نخبگان فرهنگی و علمی، حضور در جشن عقد جوانان، قدردانی از مدافعان سلامت و فعالان حوزه درمان، قدردانی از کارآفرینان و فعالان حوزه اقتصادی را از اهم برنامه های خدام رضوی در ایام حضور در این استان نام برد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر خادمان رضوی خادمان رضوی استقبال از خادمان رضوی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان در خراسان رضوی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، مهدی اله‌پور، اظهار داشت: محیط‌بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، لاشه یک قلاده پلنگ را در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان کشف کردند.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و در بررسی‌های اولیه، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تصریح کرد: جهت کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منتقل شده و پس از نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، منطقه شکار ممنوع کلیلاق به وسعت 41 هزار و 73 هکتار در حوزه سه شهرستان فریمان، زاوه و تربت جام قرار دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود