Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا  هدف مشترک حضور رای‌دهندگان در انتخابات ۲۸ خرداد را لبیک گویی به فرمان رهبری معظم انقلاب  دانست و اظهارداشت: در سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست  جمهوری و ششمین دوره انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم درپای صندوق های رأی حاضرشدند تا به اهداف پوچ دشمنان نه بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :  با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی و شرایط پرتلاطم  زندگی خانواده‌ها، تصور دشمنان بر این بود که این موضوع اهرم فشار برای شرکت نکردن و ایجاد فاصله بین مردم و نظام می شود.

حدادی بیان داشت: هر چند شرایط زندگی برای بسیاری از مردم طاقت‌فرسا شده اما هموطنان صبور، نجیب، مقاوم و شریف ایران از جمله مردم ولایی و بصیر استان البرز بویژه این حوزه انتخابیه باز هم پای کار آمدند.

 وی بیان داشت: با وجود دلخوری‌ها و گلایه‌مندی‌ها از ناکارآمدی‌ها، مردم باز هم با مشارکت حداکثری درانتخابات ۲۸ خرداد افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: دراین جشن ملی مردم آمدند تا بگویند به آرمانهای امام راحل و شهدا پایبند هستند.

حدادی با اشاره به اینکه حماسه ملی ایرانی ها در روز انتخابات پیام قوی و محکمی برای دشمنان درپی داشت، اضافه کرد: مردمی که دل در گرو این انقلاب دارند و هر جا که نیاز به حضورشان بوده، ایستادند و بار دیگر در کنار هم مشت بر دهان استکبار زدند و با آرای خود سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

حدادی  گفت: رای اولی ها نیز حضور پررنگ داشتند و همه با رعایت پروتکل های بهداشتی رای خود را به صندوق انداختند و با رای درست و آگاهانه خود الگوی ملت های آزاده و آزادیخواه شدند.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی ،عنوان کرد: نزدیک به ۲ سال است دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند انتخابات را کمرنگ‌ کرده جلوه دهند.

وی به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از مواردی که برای حفظ نظام لازم است نیز اشاره کرد و افزود: مردم به پای صندوق های رأی آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حدادی تاکید کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد حاضر شدند تا فرد صالح، کار آمد، پایبند به آرمان های انقلاب، متدین، امانتدار و توانا در اداره کشور را برای رییس جمهوری انتخاب کنند.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن بودند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات