Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ سرمربی کروات ایران درباره تمدید یا عدم تمدید قراردادش هنوز پاسخ روشنی نداده است. او تمایل دارد در تیم ملی بماند ولی این فدراسیون فوتبال است که اعلام کرده باید باید در هیات رییسه به جمع بندی نهایی برسد. در همین حال شایعات زیادی به راه افتاده است. نام کی روش و برانکو برای حضور روی نیمکت ایران در رسانه ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو امروز این خبر را تکذیب کرد ولی کی روش که در پرتغال به سر می برد هنوز واکنش رسمی به این شایعات نشان نداده است. در همین حال نام یک گزینه ایرانی هم برای قبول هدایت تیم ملی مطرح شده است. گویا عزیزی خادم رابطه بسیار دوستانه‌ای با این مربی داخلی دارد. امروز ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم ملی در این باره گفت: «من هم شنیدم نام یک مربی ایرانی برای قبول هدایت تیم ملی مطرح شده است ولی معتقدم باید اسکوچیچ به کارش ادامه دهد.» او نامی از این مربی به میان نیاورد. 

پربیننده ترین یاغی جنجالی در تمرین استقلال + عکس تفریحات لاکچری آزمون و قایدی در دبی عباس جدیدی پای صندوق رای + عکس لیگ ملت‌ های والیبال + عکس کل کل عجیب بین راموس و رونالدینیو! + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)



منبع:خلاقیت بدون مرز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خیاطی در عصر دیجیتال: هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت صنعت پوشاک (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم)

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد