Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: ازکل پروژه های افتتاحی در طول دولت های یازده ودوازدهم، در هفته دولت سال ۹۹ تعداد ۵۷۶ پروژه به ارزش افزون بر ۵۲ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال  شامل درصد اعتبارات دولتی و ۴۰درصد اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد که در همسنجی با هفته دولت سال ۱۳۹۸ با تعداد ۶۲۰ پروژه و اعتبار ۱۸ هزار و ۴۸ میلیارد ریال،  به میزان ۱۹۱درصدشاهد رشد اعتباری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دهه فجر سال ۹۹ نیز تعداد ۱۰۱۹ پروژه با هزینه افزون بر ۵۶ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال و بیش از ۲۱۹ میلیون یورو به تفکیک شامل ۴۰درصد اعتبارات دولتی و ۶۰درصد اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد که در مقایسه با دهه فجر سال ۱۳۹۸ با تعداد ۷۰۷ پروژه و اعتبار ۷۸ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال، به میزان ۴۱درصد افزایش اعتبار نشان می دهد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: همچنین در مقطع پس از دهه فجر سال ۱۳۹۹ تا کنون نیز تعداد ۷۹ پروژه با اعتبار ۲۸ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال شامل ۲۰درصد اعتبارات دولتی و ۸۰درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

همتی تصریح کرد: افتتاح وبهره برداری از ۱۰هزار ۴۹۲ پروژه کوچک و بزرگ به ارزش ۴۵۷هزارو ۶۳میلیارد ریال در طول هشت ساله دولت با اعتبارات دولتی و بخش خصوصی در هرمزگان منجر به تحول اساسی و تغییرچهره این منطقه راهبردی و مهم کشور شده است.

 تکمیل و اجرای هریک از این پروژه‌های کلیدی بویژه در بخش‌های کشاورزی، آب و برق، نفت و گاز، راه، صنعت ومعدن، بهداشت و درمان و عمرانی منجر به تحرک جدی در استان هرمزگان شده که علاوه بر ایجاد اشتغال نیروهای جویای کار، توسعه، عمران و آبادانی در این استان ساحلی را به ارمغان آورده است.
 در این مدت طرح‌های بزرگی از جمله خودکفایی در تولید بنزین، توسعه بنادر استان بویژه حرکت به سمت نسل سوم بنادر، توسعه زیرساخت‌های فناوری در حوزه ارتباطات، اجرای طرح نفت گوره به جاسک، بهره‌برداری از طرح‌های آب و برق در قالب هرهفته الف- ب ایران و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و گردشگری درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی در استان هرمزگان به ثمر نشسته است.
خدمات و دستاوردهای دولت به نوعی خدمات نظام به مردم بوده و در این راه دولت‌ها از جمله دولت یازدهم و دوازدهم سازندگی و امید را سرلوحه کار خود قرار داده و تا آخرین لحظه در تلاش و سازندگی برای عمران مناطقی همچون هرمزگان هستند تا چهره‌ی محرومیت در این استان بویژه در مناطق دوردست و روستاها روز به روز زدوده شود.

برچسب‌ها توسعه ایران  فریدون همتی هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران فریدون همتی هرمزگان توسعه ایران فریدون همتی هرمزگان بندرعباس اعتبارات دولتی میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: وضعیت اعتبارات مصوباتی از سفر رئیس جمهور که تا کنون به اتمام نرسیده‌اند از محل تعیین شده پیگیری خواهند شد.

ابوطالب شفقت امروز، پنجم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، عنوان کرد: معاونین حوزه‌های اقتصادی و عمرانی موظف شدند گزارشی را از آخرین وضعیت مصوبات سفر و میزان اعتباراتی که می بایست تأمین شوند و تا کنون محقق نشدند با ذکر محل تأمین اعتبار آماده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش پیگیری های لازم از محل های تأمین اعتبار انجام خواهد شد تا بتوانیم با تحقق این اعتبارات پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.

شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه ی لرستان، ابراز کرد: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه بوده و نقش حوزه ی استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.

وی تصریح کرد: در دستگاه‌های اجرایی باید از تورم نیروی انسانی در ستادهای مرکزی کاهش دهیم.

استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه‌ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستاها تأکید و افزود: روستاها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه‌ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات