Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزیدگان مردم برای شورای اسلامی شهر شاهرود در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد به ترتیب محسن احمدی با ۲۶۹۱۳ رای، حمیده محبی با ۷۶۸۴ رای، جواد بیطرف ۶۷۳۶  رای، حمید رضا قنبریان با ۵۹۷۱ رای، سیده زهرا موسوی با ۵۶۴۶ رای، سید احمد میرزایی با ۵۵۶۲ رای و مهدی ترابی با ۵۵۴۹ رای بودند و اعضای علی البدل هم به ترتیب محمد رضا یونسیان با ۵۰۳۵ رای، محمد عرب نجفی با ۴۶۱۳ رای، محمد علی قاسمی با ۴۳۸۷ رای، حمیدرضا کیقبادی با ۳۶۱۰ و حمیدرضا جلالی با ۳۵۳۳ رای مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردم شاهرود انتخابات پرشوری را برگزار کردند، اظهار داشت: برگزیدگان مردم برای شورای اسلامی شهر بسطام هم به ترتیب ناصر شمس با ۱۰۰۸ رای، احسان احمدی با ۹۳۶ رای، علی عباسی با ۹۳۵ رای، محسن حسنی با ۹۱۲ رای و علی وکیلی با ۷۳۵ رای به عنوان اعضای اصلی و سمانه باقری ۶۶۸ رای، جواد خدامی با ۶۴۰ رای، حمیدرضا دباغی با ۴۹۴ رای به عنوان اعضای علی البدل تعیین شدند.

جلالی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تخلف اندکی اتفاق افتاد که با تذکر به موقع برطرف شد، ابراز داشت: منتخب مردم برای شورای اسلامی شهر بیارجمند هم به ترتیب عالیه سادات آمیقی با ۷۴۶ رای، جابر بخشی با ۵۳۱ رای، سید رضا حسینی با ۵۰۵ رای، محمد حسین احمدی با ۴۸۴ و مریم کریمی با ۴۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد باقری با ۴۲۳ رای ، رمضانعلی باقری با ۴۱۵ رای و رحمت الله باقری با ۴۰۱ رای به عنوان اعضای علی البدل بودند.

فرماندار شاهرود برگزیدگان شهر رویان شاهرود را به این ترتیب اعلام کرد: حمید رضا عامری با ۷۸۳ رای، محمد علی بیاری با ۷۲۵ رای، محمد علی بخشی با ۵۳۱ رای، سید محمد غفوری با ۵۱۷ رای و علی محمدی خواه با ۵۰۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر رویان و سید محمد حسینی با ۴۸۸ رای، علی اصغر حسن خانی با ۴۷۳ رای و سید علی غفوری با ۴۶۱ رای به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.  

وی با بیان اینکه مردم شاهرود با مشارکت حداکثری خود در انتخابات بار دیگر ثابت کردند پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند، افزود: اعضای اصلی  برای شورای شهر کلاته خیج هم به ترتیب سید جلال میری با ۱۱۷۸ رای، عبدالله غنچه با ۸۲۲ رای، علی محمد عرب زینلی با ۶۶۳ رای، حسین عرب انصاری با ۶۶۰ رای و عزیز عرب نجفی با ۵۷۴ رای برگزیده مردم برای شورای اسلامی این شهر بودند و اعضای علی البدل نیز جواد عجم با ۴۵۸ رای و رضا عجم اکرامی با ۴۰۷ رای انتخاب شدند.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: برای شورای اسلامی شهر مجن هم به ترتیب حسین یارمحمدی با ۱۱۴۸ رای، حسین رحمان دوست با ۸۶۷ رای، زهرا کاظمی پور با ۸۱۲ رای، علیرضا رمضانی با ۷۴۸ رای و مسلم صحرایی با ۶۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی منتخب مردم بودند و اعضای علی البدل هم به ترتیب سید حسین سادات با ۶۰۳ رای، عباس بابایی با ۵۷۱ رای و علیرضا سهرابی با ۴۸۵ رای انتخاب شدند.

در این دوره از انتخابات ۲۳۸ صندوق در سطح شهرستان شاهرود آرای شهروندان را دریافت کردند که از این تعداد ۱۹۳ صندوق ثابت و ۴۵ شعبه سیار است.

برای ششمین دوره انتخابات شوراه ای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود ۸۱۶ داوطلب نام نویسی کردند که این آمار در مقایسه با دوره قبل ۹.۱ درصد افزایش داشته است.

برای برگزاری این دوره از انتخابات برای ۶ شهر شهرستان شاهرود ۲۰۵ تن نامزد بودند که از این تعداد ۱۳۴ تن در شهر شاهرود ، ۱۵ تن در بیارجمند، ۱۵ تن در بسطام ، ۱۶ تن در مجن ، ۹ تن در کلاته خیج و ۱۶ تن نیز در شهر رویان حضور داشتند.

برچسب‌ها ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود کلاته خیج مجن بیارجمند بسطام رودیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود کلاته خیج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود کلاته خیج مجن بیارجمند بسطام رودیان رای به عنوان اعضای اصلی مردم برای شورای اسلامی برای شورای اسلامی شهر اعضای علی البدل شهرستان شاهرود هم به ترتیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی