Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در پیامی از حضور تاریخی و حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

پس از روز‌ها برنامه ریزی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مردم استان تهران همزمان با سایر نقاط کشور در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شدند و با وجودی که بی وقفه رای گیری با شعب ثابت و سیار از ساعت ۷ صبح ادامه داشت، اما مردم برای ثبت ارای خود در شعب صف کشیدند تا جایی که انتخابات تا ساعت ۲ بامداد ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال عموم مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قابل توجه بود و مردم بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

مردمی که دل در گرو این انقلاب دارند و هر جا که نیاز به حضورشان بوده، ایستادند، مردمی که بار دیگر در کنار هم مشت بر دهان استکبار زدند؛ و با آرای خود سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند؛ در این بین رای اولی‌ها نیز حضور پررنگ داشتند و همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رای خود را به صندوق انداختند و با رای درست و آگاهانه خود الگوی ملت‌های آزاده و آزادیخواه شدند.

اینجانب از همه شهروندان استان تهران که با شور و شعور در عرصه انتخابات نقش آفرینی کردند و از همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات به جهت برگزاری انتخابات و همچنین از اصحاب رسانه و خبرنگاران به جهت ثبت این لحظات پرشور تقدیر و تشکر می‌کنم و سربلندی ایران اسلامی را در سایه رهبری مقام معظم رهبری خواهانم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • پایتخت تقسیم می شود؟