Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:55:20 GMT

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر کلاله را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۶۹

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر کلاله را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس شمارش اولیه آرا اعلام شده توسط فرمانداری کلاله عباس آریانپور با دو هزار و ۶۸۶ رای، الله نظر مرتضویان با دو هزار و ۳۰۴ رای، محمد ترخوانه با دو هزار و ۱۸۴ رای، علیرضا کریم کشته با یکهزار و ۹۸۰ رای و محسن داورزنی با هزار و ۸۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین جهان گل نامی با هزار و ۷۴۵ رای، علیرضا پنجه کوبی با هزار و ۳۴۸ رای، نورمحمدی محمدی با یک هزار و ۳۰۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر کلاله منتخب مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5239039

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر نتایج شمارش آرا کلاله فرمانداری کلاله انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان شورای شهر سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند