Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:31:04 GMT

نتایج قطعی انتخابات شوراهای ۷ شهر لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۷۴

نتایج قطعی انتخابات شوراهای ۷ شهر لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی هفت شهر این استان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمود ثمینی امروز شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه افلاک لرستان با اشاره به اینکه تا کنون تجمیع آرای انتخابات شوراهای اسلامی هفت شهر استان از سوی هیئت‌های اجرایی اعلام شده است اظهار داشت: اسامی اعلام شده مربوط به شوراهای اسلامی مراکز شهرستان‌های لرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی شورای شهر کوهدشت

وی با بیان اینکه در شهر کوهدشت «کامران تیموری» هشت هزار و ۶۸۲ رأی، «محمد حسین نوری» هفت هزار و ۴۷۱ رأی، «تیمور گراوند» هفت هزار و ۱۱۹ رأی، «اصغر طهماسبیان» هفت هزار و ۱۴ رأی، «سجاد طرهانی» شش هزار و ۸۸۱ رأی، «رضا میرزایی اصل» شش هزار و ۸۱۸ رأی و «امین شیخی آرام» شش هزار و ۴۲۸ رأی را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، مجموع آرای کوهدشت را ۵۰ هزار و ۴۱۳ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر پلدختر

ثمینی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان پلدختر «مجتبی حسینی» چهار هزار و ۴۱۴ رأی، «بهرام عزیزی» سه هزار و ۲۷۱ رأی، «غیب الله کاظمی» سه هزار و ۲۳۸ رأی، «محمد رحمتی واشیان» دو هزار و ۸۹۰ رأی و «روح الله کلانتری» دو هزار و ۸۶۳ رأی را کسب کرده‌اند.

وی گفت: مجموع آرای پلدختر را ۱۶ هزار و ۶۷۶ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر ورمشکان

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان رومشکان «فیروز زارع نژاد» هزار و ۴۷ رأی، «پیمان امرایی» ۹۹۵ رأی، «کیومرث محمدی» ۹۵۱ رأی، «یار حسین امرایی» ۹۳۵ رأی و «مسعود منصوری» ۸۹۶ رأی را کسب کرده‌اند.

ثمینی مجموع آرای رومشکان را چهار هزار و ۸۲۸ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر بروجرد

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان بروجرد «محمد پاپی نژاد» هشت هزار و ۵۱۳ رأی، «اشرف کاظمیان» شش هزار و ۳۴۹ رأی، «محسن تنه کار» شش هزار و ۹ رأی، «احسان دالوند» پنج هزار و ۸۲ رأی، «اشرف چگنی» پنج هزار و ۴۳ رأی، «میثم گودرزی» پنج هزار و هشت رأی و «احمدرضا محمدی» چهار هزار و ۳۶۳ رأی، «امیر شاهوردی» سه هزار و ۹۱۳ رأی، و «غلام عباس یاراحمدی» دو هزار و ۷۳۰ رأی را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، مجموع آرای بروجرد را ۴۷ هزار و ۱۰ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر ازنا

ثمینی با اشاره به اینکه در شهرستان ازنا «عبدالله ذلقی» چهار هزار و ۳۱۷ رأی، «مسعود صالحی» سه هزار و ۸۳۲ رأی، «عباس جالیزرگی» سه هزار و ۲۶۷ رأی، «حمید نیک دل» سه هزار و ۱۹۱ رأی و «شاپور ساکی» دو هزار و ۴۷۸ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای ازنا را ۱۷ هزار و ۸۵ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر خرم آباد

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه «کرم نعمتی» هشت هزار و ۶۸۰ رأی، «حجت الله احمدی پور» هشت هزار و ۵۱۷ رأی، «حمیدرضا صفریان» هشت هزار و ۳۷۸ رأی، «مجید دریکوند» هفت هزار ۸۷۹ رأی، «یونس امرایی» هفت هزار و ۲۵۱ رأی، «رضا بیرانوند» شش هزار و ۶۷۵ رأی، «عباس قلاوندی» شش هزار و ۱۴ رأی، «هوشنگ نصیری» پنج هزار و ۸۵۴ رأی و «هادی زینی وند مقدم» پنج هزار و ۴۱۰ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای خرم آباد را ۶۴ هزار و ۶۵۸ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر چگنی

ثمینی با اشاره به اینکه «چنگیز نامداری» ۴۲۵ رأی، «هوشنگ امیری» ۳۴۷ رأی، «محمد مراد امیری» ۳۳۴ رأی، «مرتضی رحیمی» ۳۳۰ رأی و «احمد حسنوند» ۳۰۶ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای شهر چگنی را هزار و ۷۴۲ رأی عنوان کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان رأی را کسب کرده اند اسامی شورای شهر رأی عنوان چهار هزار مجموع آرای پنج هزار هفت هزار هشت هزار سه هزار دو هزار شش هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند