Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@00:20:10 GMT

پایان شمارش آرای انتخابات شوراها در ۵۰ درصد شهرها

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۷۷

پایان شمارش آرای انتخابات شوراها در ۵۰ درصد شهرها

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی گفت: شمارش آرای انتخابات شوراها در ۵۰ درصد شهرهای کشور پایان یافته و اسامی نهایی مشخص شده است.

به گزارش مشرق، حسین محمد صالحی دارانی، عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: نخست باید از ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر کنیم که با حضور پر شور خود در انتخابات دشمنان و بیگانگان را تحقیر کردند و نشان دادند همواره پای نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستادند و هر گز پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ اعلام نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی در حوزه انتخابیه خودمان فریدن و چادگان، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت به ویژه در برخی شهرستان‌ها شاهد حضور ۸۰ درصدی مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ بودیم، تصریح کرد: جای امیدواری و دلگرمی است که دولت و مجلس با تلاش بیشتر برای کار و خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران بکوشند.

صالحی دارانی با اشاره به روند شمارش آرای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از شمارش آرای انتخابات شوراها در ۵۰ درصد شهرهای کشور خبر داد و اضافه کرد: شمارش آرای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافته و نتایج مشخص شده است، ما در یک سری شهرهای بزرگ که انتخابات آن‌ها الکترونیک هم نبوده و به صورت دستی انجام می‌شود با وجود تعداد بالای نامزدها، روند شمارش همچنان در حال شمارش است و اسامی نهایی مشخص نشده است.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی در پاسخ بهاین سؤال که در روند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور تخلفی را شاهد بودیم؟، اظهار داشت: گزارش خاصی در این زمینه اعلام نشده است و شاید گاهی اوقات بحث‌های محلی بین نامزدها اطراف حوزه‌ها و صندوق‌های رأی پیش آمده ولی خیلی جزئی بوده و با ورود هیئت‌های نظارت و اجرایی برطرف شده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات انتخابات شوراها مجلس شورای اسلامی کمیسیون امور داخلی کشور امور داخلی کشور و شوراها شمارش آرای انتخابات اسلامی شهر و روستا مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن اطلاعیه شماره 2 مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

انتخابات مجلس|رأی‌گیری در 60درصد شعب «الکترونیکی» انجام می‌شود

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/2/20 به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است