Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@13:18:53 GMT

طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۹۲

طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!

به دلیل آنچه عدم تأدیه چک‌های انتقال بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال تهران اعلام شده، گفته می‌شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده‌اند.

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، بحران مالی در باشگاه استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که مدیران این تیم کار سختی برای حل مشکلات آبی‌پوشان پایتخت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه فرشید اسماعیلی تمرینات استقلال را تحریم کرد و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان از وضعیت نابسامان تیمش انتقاد کرد، حالا شنیده می‌شود که حکم جلب حسین مرادمند، مدافع استقلال نیز صادر شده ‌است.

حسین مرادمند در حالی تابستان سال ۱۳۹۹ از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ را در ۳ قسط در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ از استقلال وصول کند، اتفاقی که ظاهرا با بدقولی مدیران استقلال روبرو شده و تا امروز با گذشت ۶ ماه از آن زمان پولی بابت این انتقال پرداخت نشده‌ و در نتیجه چک‌های شخصی و بی‌پشتوانه این بازیکن اکنون برایش دردسر درست کرده است.

از آنجایی که چک‌های شخصی حسین مرادمند خرج شده، دارندگان این چک‌ها به دلیل عدم وصول مبلغ آن، به دنبال گرفتن حکم جلب هستند و این موضوع توسط طلبکاران و نزدیکان باشگاه شهرخودرو به بازیکن استقلال اعلام شده است.

گفته می‌شود که حتی مرادمند خوش‌شانس بوده که پیش از ممنوع‌الخروج شدنش، به همراه کاروان استقلال راهی عربستان شد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، چرا که با طی مراحل قضایی و در نتیجه همین پرونده پاسپورت مرادمند پس از ورود به ایران ضبط شده است.

البته همان زمان با وعده‌های مدیریت استقلال این بازیکن موفق شد تنها چند هفته از طلبکارانش فرصت بگیرد اما حالا گفته می‌شود با جدی‌تر شدن ماجرا احتمالا به زودی و شاید پیش از بازی استقلال و پدیده، این بازیکن با مشکلاتی از جمله بازداشت مواجه شود. 

هرچند باشگاه استقلال به تازگی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده، ورشکسته نیست اما باید دید که مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد با تامین بودجه، مشکلات مالی این باشگاه و ماجرای چک‌های مرادمند را حل کند.

مدارک و مستندات پرونده مرادمند نزد ایسنا محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدحسین مرادمند استقلال حکم جلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی