Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:14:00 GMT

تفاوتهای تیم ملی از دور رفت تا بازی‌های برگشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۴۵۱

تفاوتهای تیم ملی از دور رفت تا بازی‌های برگشت

۶ امتیاز بیشتر و همینطور دو گل خورده کمتر را می‌توان مهم‌ترین تفاوت های تیم ملی فوتبال ایران در دور رفت و برگشت بازیهای مقدماتی جام جهانی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران که در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق شدند با چهار برد پیاپی خود را به مرحله بعدی برسانند در دور رفت این بازی‌ها نتایجی به مراتب ضعیف تر کسب کرده بود و حالا تعداد امتیازات تیم ملی را می توان تفاوت دو تیم دور رفت و دور برگشت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان مارک ویلموتس از ۴ دیدار دور رفت مرحله اول مقدماتی جام جهانی موفق به کسب تنها ۶ امتیاز شدند و آنها دیدار برابر تیم‌های ملی هنگ کنگ و کامبوج را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در دو دیدار برابر تیم های ملی عراق و بحرین با شکست به پایان رساندند تا به این ترتیب تنها ۶ امتیاز دارد در اندوخته خود قرار دادند اما در دور برگشت با توجه به حساسیتی که برای صعود تیم ملی به وجود آمده بود شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند هر چهار دیدار خود برابر تیم های نامبرده را با برد پشت سر بگذارند به این ترتیب نشان دادند تیم بهتری نسبت به دور رفت این رقابت‌ها دارند.

 

البته به غیر از تفاوت ۶ امتیازی تیم ملی در دور رفت و برگشت این بازی ها باید به آیتم دیگری نیز اشاره کرد. هر چند هر دو تیم ویلموتس و اسکوچیچ در گل های زده تفاوتی با یکدیگر نداشتند اما از نظر گلهای خورده تیم ملی ایران در دور برگشت بازیهای مقدماتی جام جهانی اوضاع بهتری داشت. تیم ملی در دور رفت رقابت های اخیر توانست ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کند و سه بار نیز اسیر مهاجمان حریف شود این در حالی است که در دور برگشت گل‌های زده تیم ملی همان ۱۷ گل بود اما آنها تنها یک بار اسیر حملات حریف شدند و به این ترتیب در تفاضل گل توانستند تیم بهتری نسبت به قبل نشان دهند.

 

تیم ملی در دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی سه بار در دیدار برابر تیم‌های بحرین و عراق دروازه خود را باز شده دید، این در حالی است که در دور برگشت این بازی ها این اتفاق تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید که آن هم مربوط به دیدار برابر تیم ملی هنگ کنگ بود.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی دیدار برابر تیم برابر تیم دور برگشت دور رفت رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم