Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@14:08:46 GMT

دولت آینده جبران کند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۸۱۹

دولت آینده جبران کند

مردم با حضورشان خون تازه‌ای در رگ‌های نظام و انقلاب جاری کردند. این حضور حماسی، انرژی و قدرت جدیدی را برای جامعه انقلابی ما ایجاد کرد.

از این رو مسؤولان در همه بخش‌های کشور اعم از مجلس، دولت، قوه قضاییه و سایرنهادها باید قدر این مردم را بدانند.

ملت همواره در همه عرصه‌ها در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب حضور تام و تمام داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره هم حضور مردم حماسه‌ساز شد.

مردم هر موقع برای حضور احساس نیاز بکنند پای به میدان می‌گذارند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند و ندای ایشان را به جان می‌شنوند و به وصیت‌نامه امام و شهدا عمل می‌کنند.

در روز انتخابات که روز عمل به تکالیف و وظایف مردم برای تحقق مشارکت بود، ملت با قدرت پا به عرصه گذاشت و حماسه شکوهمند دیگری را خلق کرد.

الان زمان عمل به تکالیف از سوی مسؤولان است تا ضمن احترام به آرای مردم برای حل مشکلات جامعه، سخت بکوشند و معضلات اقتصادی و معیشتی را حل و زمینه را برای رشد و ترقی جایگاه ایران اسلامی در منطقه و عرصه‌ های بین‌المللی ایجاد کنند البته ناگفته نماند در برخی مواقع، متاسفانه عده‌ای از مسؤولان خیلی زود این حماسه‌ها و جانفشانی‌های مردم برای نظام و کشور را فراموش می‌کنند و بدون توجه به این همه ایثار و فداکاری مردم، این شور همگانی را نادیده می‌گیرند.

مردم با امید فراوان در این انتخابات و سایر انتخابات در ادوار گذشته شرکت کردند و می‌کنند و انتظار دارند شرایط کشور به نفع نظام و ملت تغییر پیدا کند و وضعیت برای بهبود زندگی و معیشت بهتر شود. اما با این وصف می‌بینیم با وجود همه وعده‌ها و قول‌هایی که در دوران انتخابات داده می‌شد اما همچنان مردم با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

امیدوارم پس از این انتخابات، شرایط تغییر پیدا کند و دولتی که در آینده سرکار می‌آید بتواند با برنامه‌ریزی دقیق، منظم، منطقی و انتخاب نیروهای کارآمد و کاربلد و متخصص از عهده مشکلات برآید و با ایجاد تغییر و تحول مطلوب این امکان را فراهم آورد که مردم از وضعیت بغرنج اقتصادی خارج شوند و معیشت مردم بهبود یابد.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی - نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت