Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت شمارش آرای صندوق شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: شمارش صندوق‌ها در مراحل آخر و تجمیع آرا در حال نهایی شدن است.

او گفت: قطعا تا عصر امروز نتایج نهایی شمارش آرا مشخص و در اختیار اعضای هیات نظارت قرار داده خواهد شد و به محض امضای صورتجلسات نتایج توسط فرمانداران و بخشداران به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه میانه نیز گفت: تا چند ساعت آینده شمارش آرای  صندوق‌های این انتخابات نیز نهایی و تکلیف دومین کرسی میانه و نوزدهمین کرسی آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دقایقی قبل از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین نتایج اعلام شد و در استان ما نیز آخرین صندوق‌ها در حال بررسی است و به محض مشخص شدن نتایج قطعی جزئیات آرا در استان اعلام خواهد شد.

محمدزاده  گفت: افرادی که نسبت به نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در میانه معترض هستند، می‌توانند دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مستند و به هیات نظارت و اجرایی کرده و منتظر بررسی در جلسات مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت باشند تا بعد از طی فرآیندی که قانون پیش‌بینی کرده نتایج اعلام شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات 1400 آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

عبدالصمد رحیمی امروز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وقوع سیل در منطقه انگشتجان شهرستان شبستر منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وقوع سیل امروز تلفات جانی به دنبال نداشته و از شهروندان درخواست می‌کنیم به اطلاعیه ها ‌و هشدارهای جوی توجه کنند. 
رحیمی با اشاره به اطلاعیه جوی سطح نارنجی، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر روز گذشته(پنجشنبه)  گفت: ضروری است شهروندان از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
وی افزود: راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد بحران در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود