Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی جدید باشگاه رم می گوید از سختی کارش در پایتخت ایتالیا با خبر است اما انگیزه های زیادی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از GQ، ژوزه مورینیو فصل گذشته در میانه فصل در اقدامی ناگهانی از سوی سران تاتنهام از هدایت این باشگاه برکنار شد و طولی نکشید که هدایت باشگاه رم را برعهده گرفت تا فصل آینده او را در سری آ ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی در تازه ترین گفتگوی خود در مورد مذاکره با سران رم، دلایل قبول هدایت این باشگاه و انگیزه هایش صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

سران رم همان روزی که از تاتنهام اخراج شدم با من تماس گرفتند. رم علاقه زیادی به جذب من داشت. همان روز یا بعد از ظهری که از باشگاه تاتنهام اخراج شدم، سران رم با من تماس گرفتند. مرا می خواستند و کاری کردند حس تعصبی که در فوتبال ایتالیا وجود دارد را حس کنم. می دانم تعصب طرفداران رم خیلی زیاد است آن هم در حالی است که در 20 سال اخیر به قهرمانی نرسیده اند. مالکان جدید رویکردی حرفه ای و متواضعانه دارند و هیجانشان را به باشگاه منتقل کرده اند تا فصل حرفه ای جدید در باشگاه شروع شود. برنامه آنها کاملا هدف مند و صادقانه بود و رفتار محترمانه ای با من داشتند. کاری کردند که دلم بخواهد این کار را قبول کنند. نحوه مذاکره شان با من مرا تحت تاثیر قرار داد.

 آقای خاص می گوید می خواهد چالشی جدید را با جیالوروسی تجربه کند: 

من هم اشتباهاتی مرتکب شدم و قبول هدایت برخی باشگاه ها اشتباه بود. گاهی اوقات به من فشار وارد شد تا شرایطی را انتخاب کنم که نباید انتخاب می کردم. وقتی به منچستریونایتد رفتم که این تیم در حال انجام تغییر و تحولات در ترکیب خود بود. بعد به تاتنهامی رفتم که هیچ داستان موفقیت آمیزی نداشت و حالا به رمی آمده ام که مالکی جدید دارد اما در مورد رم خیلی زود حس خوبی به فریدکینز و پینتو پیدا کردم. آنها آتش و تعصبم به این کار را دوباره زنده کردند. خیلی طول نکشید به پیشنهادشان پاسخ مثبت دهم و حالا وارد ماموریتی غیرممکن شده ام و به این خاطر می گویم غیرممکن زیرا مردم هروقت به من نگاه می کنند، تنها یک چیز می بینند: یک برنده و یک فرد موفق. 

 این مربی در پایان در مورد کمک داور ویدیویی و سوپر لیگ صحبت کرد و گفت:

VAR؟ دیگر بعد از گل ها خوشحالی نمی کنم. از روی تجربه، هر وقت تیم من گلزنی می کرد، اولین کارم این بود که به کمک داور نگاه کنم اما حالا به اسکوربورد نگاه می کنم و منتظر می مانم تا کمک داور ویدیویی تصمیم بگیرد. در مورد سوپر لیگ هم باید بگویم 58 سال دارم و بیش از 30 سال در فوتبال حرفه ای بوده ام اما هنوز همان پسری ام که در خانه شان فوتبال بازی می کرد. به همین خاطر هر وقت کسی در مورد سوپر لیگ از من می پرسد ترجیح می دهم همان پسرک خیابانی باشم که فوتبال بازی می کند. 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سران رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟