Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:34:14 GMT

احداث مرکز پردیس مهر در بوستان جنگلی سرخه حصار

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۵۲۵

احداث مرکز پردیس مهر در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های نظارتی برای کنترل جمعیت سگ‌ها گفت: از آنجا که سگ‌ها دارای قابلیت تولید مثل بالا هستند که در صورت اجرا نشدن برنامه‌های کنترلی، به سرعت جمعیت این حیوانات افزایش می‌یابد و مخاطراتی را برای امنیت و سلامت شهروندان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پردیس مهر واقع در بوستان جنگلی سرخه حصار به منظور جمع آوری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب و نیز افزایش سطح رضایتمندی شهروندان در زمینی به مساحت ۱.۸ هکتار احداث و در مراحل پایانی آماده سازی است.

شهردار منطقه ۱۳ یادآور شد: مرکز جدید نگهداری با مشارکت بیشتر حامیان در زمینه تامین هزینه‌های نگهداشت و تهیه غذا راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است پروژه مذکور با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم در این خصوص در حال آماده سازی و راه اندازی است.

کد خبر 5239219

منبع: مهر

کلیدواژه: سگ های ولگرد شهرداری منطقه 13 انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور متروی تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران ممنوعیت تردد ویروس کرونا ایستگاه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، این عملیات با تعویض و نصب سوئیچ جدید و افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت و تلفن در روستای افتر انجام شد.

بر اساس این گزارش، سوئیچ جدید این مرکز به منظور ارتقاء و توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات جدید و با کیفیت، با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشترکین و جلب رضایت آنان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در راستای اجرای این پروژه، عملیات ارتقاء بستر سرویس‌ها و خدمات مخابراتی و ارتباطی تعداد ۵۱۲ شماره روستای افتر، در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفت.

شایان ذکر است، پیرو این تغییر تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام گردید، مرکز مخابراتی روستای افتر از سوئیچ نسل جدید برخوردار شد که از جمله مزایای آن کاهش هزینه نگهداری، کاهش خرابی و حفظ پایداری شبکه می‌باشد.

همچنین با هدف تقویت شبکه زیرساخت مخابراتی در ادارات استان، عملیات حفاری و توسعه شبکه فیبرنوری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه، توسط مخابرات استان انجام شد.

این اقدام با تعامل صورت گرفته فی‌مابین دو سازمان و به منظور نوسازی شبکه مخابراتی و سعی بر ارائه خدمات باکیفیت بر بستر تکنولوژی فیبرنوری صورت گرفت.

براساس این گزارش، عملیات حفاری و فیبرکشی این اداره و کوچه‌های همجوار از جمله آیت‌ا… صدر و پیروزی به طول ۱۸۰ متر و استخراج ۶ عدد FAT انجام شد.

با اجرای این طرح ساکنین این منطقه ضمن برخورداری از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات، می‌توانند از خدمات پیشرفته و سرویس‌های پهن باند مخابراتی از جمله سرویس FTTH بهره‌مند شوند.

هدف از اجرای این پروژه، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای رسیدن به امنیت، سرعت و کیفیت مطلوب و کمک به رشد پایدار، اقتصاد دیجیتال و تحقق شهر و دولت الکترونیک می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904141

دیگر خبرها

  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • واکنش شهرداری به قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها