Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:58:06 GMT

آلمان برای بازی با پرتغال آماده است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۶۳۸

آلمان برای بازی با پرتغال آماده است

کوین فولند، مهاجم تیم ملی آلمان، این موضوع که آنها پیشاپیش بازی برابر پرتغال استرس دارند و عصبی هستند را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین فولند این نگرانی که آلمانی ها پیشاپیش بازی برابر پرتغال، که امشب ساعت 20:30 برگزار می شود، عصبی هستند را رد کرد.

فولند در شکست 1-0 آلمان برابر فرانسه در نخستین بازی این تیم در یورو 2020 در پایان بازی به میدان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یوآخیم لوو در گروه بسیار سختی قرار دارند و با فرانسه، پرتغال و مجارستان هم‌تیمی هستند. اکنون با توجه به شکست در نخستین بازی مانشافت فشار زیادی را در دو بازی باقی مانده خود برابر پرتغال و مجارستان تحمل می کند و برای اطمینان از صعود باید در هر دو بازی پیروز شود.

 

 

فولند گفت: "ما عصبی نیستیم. همه در حال و هوای خوبی هستیم و خوشبینیم که بازی خوبی برابر پرتغال ارائه خواهیم داد و از مرحله گروهی صعود می کنیم."

 

مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه موناکو معتقد است با وجودی که تیم آلمان جا برای پیشرفت دارد، اما آنها نمایش خوبی از توانایی هایشان برابر فرانسه ارائه دادند.

 

فولند افزود: "ناراحت کننده است که ما بازی را باختیم چرا که در کل عملکرد خوبی داشتیم. قطعا می توانستیم در بعضی موقعیت ها بهتر بازی کنیم، باید روی این موضوع کار کنیم، اما اوضاع خوب است و روحیه ها بالاست و حالا منتظر بازی بعدی هستیم."

 

 

اگر آلمان برابر پرتغال شکست بخورد، وضعیت بسیار سخت و پیچیده ای برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها پیدا خواهد کرد، هر چند باز هم امکان خواهد داشت که به جمع شانزده تیم بپیوندند اگر بتوانند یکی از بهترین تیم های سوم گروه ها شوند.

یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، پس از پایان یورو 2020 از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و در آخرین تورنمنت خودبا مانشافت تمام تلاش خود را خواهد کرد که از تکرار فاجعه 2018 که آلمان در مرحله گروهی از رقابت های جام جهانی روسیه حذف شد، جلوگیری کند.

 

تیم ملی آلمان یوآخیم لو (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوآخیم لو سرمربی یورو 2020 برابر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها