Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:51:16 GMT

تماس چلسی با راموس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۶۷۸

تماس چلسی با راموس

چلسی با هدایت توماس توخل به جذب کاپیتان پیشین رئال مادرید علاقه دارد و مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از le10sport ، سرانجام داستان راموس و رئال مادرید بعد از ۱۶ سال به پایان رسید و این بازیکن با چشمان اشک‌بار از کهکشانی‌ها جدا شد.

راموس هم‌چنان از بهترین مدافعان جهان است و همین باعث شده تا تیم‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شبکه le10sport توماس توخل به جذب راموس علاقه دارد و به همین خاطر از سران باشگاه خواسته است تا با این بازیکن وارد مذاکره شوند.

رسانه‌های ایتالیایی هم پیش از این اعلام کردند که باشگاه میلان هم با مدیر برنامه‌های راموس وارد مذاکره شد اما پیشنهاد مالی بالای این بازیکن باعث شد تا آن‌ها بی‌خیال جذب او شوند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس توخل توماس توخل تیم فوتبال چلسی رئال مادريد سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم

توماس توخل دورانش در فوتبال انگلیس را به خوبی به خاطر می‌آورد. 

طرفداری | به نظر می‌رسد توماس توخل از فصل آینده به لیگ برتر انگلیس باز می‌گردد. 

توماس توخل حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در بایرن مونیخ ماندگار نخواهد شد. طرفین برای قطع همکاری مصمم هستند و سرمربی آلمانی هفته گذشته از نحوه برخورد باشگاه با او ابراز نارضایتی کرد. سایمون جانسون، خبرنگار نزدیک به چلسی در اتلتیک خلاف رسانه‌های آلمانی، بازگشت توخل به استمفوردبریج را در این لحظه غیرممکن می‌بیند. بهداد اقبالی و تاد بولی رابطه خوبی با توماس توخل ندارند. در اولدترافورد همه‌چیز فرق می‌کند. مطابق گزارش رسانه‌های آگاه، این باشگاه در صورت قطع همکاری با اریک تن هاخ، به سراغ سرمربی بایرن مونیخ خواهد رفت. سر جیم رتکلیف انعطاف تاکتیکی توخل را تحسین می‌کند و باور دارد مشکلات مدیریتی او طی همکاری با جیسون ویلکاکس و دن اشورث، تکرار نخواهد شد. 

توماس توخل که ساعاتی دیگر در نبرد سرنوشت‌ساز سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود، در مصاحبه با تلویزیون TNT در مورد ایده بازگشت به لیگ برتر گفت:

ترجیح می‌دهم پاسخ ندهم اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که من [از مربیگری] در چلسی، انگلیس و لیگ برتر لذت بردم. دوران بسیار خاصی در انگلیس بود و من آن را به خوبی به یاد دارم.  

توخل در مورد احتمال ادامه همکاری با بایرن مونیخ ادامه داد:

ماندنم در بایرن بسیار بعید است، چرا که توافقی با هم داریم و در حال حاضر هیچ دلیلی برای زیر سوال بردن این توافق وجود ندارد. ما این وضعیت را پذیرفتیم، ابتکار با باشگاه بود و بنابراین شرایط همین است و من مشکلی ندارم. ما با تمام قوا پیش می‌رویم. آیا بازی امشب روی جایی که فصل بعد هستم تاثیر می‌گذارد؟ شاید نه، شاید صرف نظر از همه چیز، فصل بعد را در تعطیلات به سر ببرم، باید ببینیم.

دیوید اورنستین، خبرنگار مطرح فوتبال انگلیس در مصاحبه با تلویزیون اسکای، علاقه شدید توماس توخل برای هدایت منچستریونایتد را تایید کرد. سرمربی آلمانی امیدوار است با در دسترس بودن نیمکت شیاطین سرخ، به انگلیس بازگردد. در این لحظه، اولدترافوردِ آشفته، منتظر 4 بازی آینده است تا آینده اریک تن هاخ را مشخص کند. در این لحظه هیچ تصمیمی پیرامون مرد هلندی گرفته نشده است. توماس توخل طی دوران حضور در چلسی ضمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ اروپا، 3 فینال داخلی را تجربه کرد. او در پی اختلاف با تاد بولی، پس از 3 برد، 1 تساوی و 2 باخت در فصل 23-2022، شغلش را در استمفوردبریج از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم
  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل