Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی مشخص شدن نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به وی تبریک گفت.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته
رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تبلیغات پر حجم و مسموم دشمن، مردم با نیت الهی به میدان آمدند و راه رفع مشکلات را در یک انتخاب درست و آگاهانه جستجو کردند.
اقبال پرشکوه شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب جنابعالی، دلیل محکمی است بر امیدواری مردم به تحول و اصلاح وضع موجود. سابقه خدمات ارزنده و رویکرد تحول‌گرای جنابعالی، مردم را به این باور و امید رساند که حل مشکلات در گروی مدیریت مومن و انقلابی و روحیه جهادی است.
اینجانب به جنابعالی که متّصف به تقوا، دیانت، پاکدستی، فضل و علم، دقت نظر و مفتخر به خادمی آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام هستید، این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم و توفیق خدمت مجاهدانه و گشایش در امور ملت را تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر

حرم مطهر حضرت احمدابن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان فارس و شهر شیراز یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در شبستان امام خمینی (ره) برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند. 

امروز زائران و دلدادگان اهل‌بیت‌(ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.

در این آیین معنوی که با مراسم ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ قهرمان عباسی امام جمعه شهر‌های کوهچنار، سیدان و زاهدشهر، همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و حاج مهدی سروری، در رثای شهادت رئیس مکتب تشیّع، مرثیه‌سرایی کرد. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عشایری پیرامون شخصیت و زندگی عالِم وارسته و خطیب توانمند، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، سخنرانی کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر