Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:53:25 GMT

برگزاری نشست هماهنگی دیدار سوپرجام

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۳۷۵

برگزاری نشست هماهنگی دیدار سوپرجام

نشست هماهنگی ششمین سوپرجام فوتبال ایران با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران، امروز (شنبه) به ریاست داوود رفعتی ناظر این مسابقه در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای برگزارکننده این مسابقه نیز حضور داشتند. از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف در جلسه حضور پیدا کردند.

در این نشست تصمیمات مهمی اخذ شد از جمله اینکه باوجود معرفی شدن پرسپولیس به‌عنوان میزبان مسابقه که به حکم قرعه اتفاق افتاد، شرایط در ورزشگاه برای هر دو طرف یکسان خواهد بود. از جمله اینکه هر دو تیم می‌توانند طرح موزاییکی را روی سکوها اجرا کنند و سیستم صوتی برای پخش تشویق‌های ضبط شده، در اختیار هیچکدام از آنها نخواهد بود. همچنین هر یک از دو تیم، حداکثر پنج نفر میهمان ویژه خواهند داشت.

در این جلسه تأیید شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه‌بان، وارد زمین مسابقه شود.

همچنین تیم تراکتور تبریز پیراهن مشکی را پیشنهاد داد که ناظر مسابقه آن را تأیید نکرد. وجود رگه‌هایی از رنگ قرمز در پیراهن پیشنهادی این تیم به دلیل تداخل دید برای داوران و بینندگان با رنگ پیراهن پرسپولیس، علت این مخالفت از سوی ناظر بازی بود. پس از جلسه مشخص شد که پیراهن تراکتور در این بازی سفید خواهد بود و دروازه‌بان این تیم هم سبز خواهد پوشید.

دیدار دو تیم از ساعت 19:50 فردا در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

تیم داوری دیدار سوپرجام مشخص شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز پرسپولیس ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد تراکتور تبریز پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد