Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:23:16 GMT

افزایش ضریب جابجایی خودروها در شهر با ایجاد پارکینگ‌های مشارکتی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۴۹۲

افزایش ضریب جابجایی خودروها در شهر با ایجاد پارکینگ‌های مشارکتی

‍‍‍‍‍‍

مدیرعامل اسبق سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای افزایش ضریب جابجایی خودروها در شهر، ایجاد پارکینگ های مشارکتی را پیشنهاد داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میثم مظفر با اشاره کمبود پارکینگ در سطح شهر و اختصاص بخشی از فضای خیابان ها به پارک خودرو، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه ترافیک باید مورد توجه باشد و نیاز شهر تهران محسوب می شود، تأمین پارکینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط شهر به ویژه نقاطی که مردم مراجعه زیادی دارند، به شدت با کمبود پارکینگ مواجه هستیم و این در حالی است که برای هر متر مربع از خیابان های شهر بیش از چند  میلیون هزینه صورت گرفته اما لاین شمالی و جنوبی آنها به محل پارک خودرو تبدیل شده است.

مدیرعامل اسبق سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری می تواند زمین هایی را در اختیار بخش خصوصی و سرمایه گذاران قرار دهد تا نسبت به ساخت پارکینگ طبقاتی و همسطح در آنها اقدام شود. بدین ترتیب تملک زمین با شهرداری و احداث و بهره برداری با بخش خصوصی خواهد بود؛ در نهایت ضمن برطرف شدن نیاز مردم، فضای معابر بیشتری برای تردد ایجاد می شود. 

 

 

فیلم/ دلیل گره‌های کور ترافیکی شهر تهران چیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترافیک تهران سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران شهر تهران ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد ترافیک تهران سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین